  • Data: 2017-10-09 23:05:12
    Temat: Re: W Polsce zabraklo paliwa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-09 o 15:31, J.F. pisze:

    > Czyli "sufit" zbiornika byl jakies 2m ponizej poziomu gruntu ?

    Metr wystarczy żeby zabezpieczenie działało. Zresztą pierwszą klapę
    miałeś na podmurówce trochę powyżej powierzchni gruntu. Żeby woda
    się nie wlała.

    > A w nowych stacjach tez im sie chcialo tak bawic, czy juz znacznie
    > plycej i prosciej ?

    Jak jest w nowych nie wiem.

    > Ha, cos mi chodzi po glowie ze tam jakies podwojne dno powinno byc,
    > zabezpieczenie przed wylaniem do gruntu ...

    Kopiesz dołek, betonujesz, robisz instalację wypompowującą ścieki
    i wstawiasz do tego zbiornik. Całość pokrywasz blaszanym zadaszeniem.
    Do tego jest osobne wejście.