  • Data: 2017-10-10 16:37:48
    Temat: Re: W Polsce zabraklo paliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:orgoaa$2ag$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-10-09 o 15:31, J.F. pisze:

    >Metr wystarczy żeby zabezpieczenie działało. Zresztą pierwszą klapę
    >miałeś na podmurówce trochę powyżej powierzchni gruntu. Żeby woda
    >się nie wlała.

    Metr to troche malo na poruszanie sie w poziomie, wiec moze klapy
    jedna nad druga - i wyciagac wiadrem sie da :-)
    W przestrzeni pomiedzy oparow moze byc faktycznie duzo ... ale wojsko
    maski pgaz ma :-)

    >Jak jest w nowych nie wiem.

    >Kopiesz dołek, betonujesz, robisz instalację wypompowującą ścieki
    >i wstawiasz do tego zbiornik. Całość pokrywasz blaszanym zadaszeniem.
    >Do tego jest osobne wejście.

    Tego zadaszenia to wydaje mi sie, ze nie widze, wiec zadaszenie, czy
    solidny betonowy strop, po ktorym 40 tonowa cysterna moze jechac ?

    Przykladowe zbiorniki
    http://www.paltech.pl/katalog/zbiorniki-paliwowe-ora
    z-lpg/zbiorniki-podziemne,20,pl.html
    http://cgh.com.pl/pl_PL/zbiorniki-paliwowe/zbiorniki
    -paliwowe-podziemne

    No i mam watpliwosci - wejdzie wiadro, czy nie wejdzie :-)

    A nie, nie mam - przy tym drugim wyraznie napisano - właz 600mm.

    J.