  • Data: 2017-10-10 19:28:44
    Temat: Re: W Polsce zabraklo paliwa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:orisfv$32d$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-10-10 o 16:37, J.F. pisze:
    [...]

    >I ich filtr zatrzymuje opary paliw?
    >To jakieś nowe maski muszą mieć. :-)

    A nie zatrzymuja? To mi sie wydaje niedopatrzeniem, benzyna ich mozna
    wytruc :-)
    A w samochodach sa te filtry do łapania oparow, ponoc tez na weglu
    aktywnym.

    Poza tym opary benzyny i ON wydaja mi sie stosunkowo malo szkodliwe -
    na pare minut, zeby klodke przy drugiej klapie otworzyc, to chyba i
    bez maski da rade.
    (co innego mrowki, benzyna je usmierca blyskawicznie).

    > Tego zadaszenia to wydaje mi sie, ze nie widze, wiec zadaszenie, czy
    > solidny betonowy strop, po ktorym 40 tonowa cysterna moze jechac ?
    >
    > Przykladowe zbiorniki
    > http://www.paltech.pl/katalog/zbiorniki-paliwowe-ora
    z-lpg/zbiorniki-podziemne,20,pl.html
    > http://cgh.com.pl/pl_PL/zbiorniki-paliwowe/zbiorniki
    -paliwowe-podziemne

    > No i mam watpliwosci - wejdzie wiadro, czy nie wejdzie :-)

    Wejdzie wiadro i idiota je trzymający.
    Wprawdzie nie paliwo tylko spirytus ale efekt ten sam, za dużo oparów
    a za mało tlenu:
    http://www.historycy.org/index.php?showtopic=22395&s
    t=60

    J.