  • 1. Data: 2009-10-06 17:26:31
    Temat: Vivat Viva ;)
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    3.11 Dopuszczalna jest komputerowa ingerencja w rzeczywistość poza
    kategorią REPORTAŻ. Obróbka zdjęć przesłanych do Konkursu może polegać
    jedynie na działaniach odpowiadających zabiegom stosowanym w ciemni
    fotograficznej, polegających na rozjaśnianiu, kontrastowaniu, redukcji
    koloru, wypalaniu. Wszelkie inne zmiany, opracowania, fotomontaż są
    niedopuszczalne. Zdjęcie niespełniające wymagań Konkursu nie zostanie
    dopuszczone do Konkursu.

    a tu przykład półfinałowego zdjęcia ;)

    http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/44896.j
    pg

    Mylę się???

    --
    Bernard Wybierała
    B&W Studio

  • 2. Data: 2009-10-06 17:37:44
    Temat: Re: Vivat Viva ;)
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Bernard Wybierała:

    > http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/44896.j
    pg

    Co za koszmarny shit...

  • 3. Data: 2009-10-06 17:39:06
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Rzecze Bernard Wybierała:

    pg

    > Co za koszmarny shit...

    Ja nie o tym, a o tym ze to wklejka jest ... ;)

  • 4. Data: 2009-10-06 17:44:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Bernard Wybierała:

    >>> http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/44896.j
    pg

    > Ja nie o tym, a o tym ze to wklejka jest ... ;)

    To też, ale sama "praca" jest odrażająca.

  • 5. Data: 2009-10-06 17:47:02
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Ja nie o tym, a o tym ze to wklejka jest ... ;)
    > Bernard Wybierała

    Witam,
    napisz do nich z prośbą o usunięcie nieregulaminowego zdjęcia.
    Ciekawi mnie odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Les

  • 6. Data: 2009-10-06 17:51:16
    Od: Bernard Wybierała <b...@g...com>

    Les pisze:

    > Witam,
    > napisz do nich z prośbą o usunięcie nieregulaminowego zdjęcia.
    > Ciekawi mnie odpowiedź.
    >
    > Pozdrawiam
    > Les

    Już to zrobiłem - odpowiedzi nie było :)

  • 7. Data: 2009-10-06 19:12:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-06 19:26:31 +0200, Bernard Wybierała <b...@g...com> said:

    > a tu przykład półfinałowego zdjęcia ;)
    >
    > http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/44896.j
    pg

    > Mylę się???

    Przy tej wielkości zdjęcia ciężko wyrokować z całą pewnością, ale
    wygląda na montaż, choć nie musi nim być. Załatw w wyższej
    rozdzielczości, to można się będzie pokusić o bardziej jednoznaczną
    opinię.

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-10-06 19:21:03
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Bernard Wybierała" <b...@g...com> napisał:

> [...]
    > koloru, wypalaniu. Wszelkie inne zmiany, opracowania, fotomontaż są
    > niedopuszczalne. Zdjęcie niespełniające wymagań Konkursu nie zostanie

    Ale... to zdjecie chyba nie jest w kategorii REPORTAŻ? Inna sprawa, ze ten
    punkt 3.11 regulaminu jest dość niejednoznacznie sprecyzowany i nie do końca
    wiadomo, czy ograniczenia dotyczą tylko reportażu, czy wszystkich kategorii.
    A samo zdjecie - cóż... ja bym go raczej się wstydził pokazywać - ale różne
    są gusta i guściki - jak widać również wśród jurorów:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2009-10-06 19:33:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-06 21:21:03 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

> [...]
    > wiadomo, czy ograniczenia dotyczą tylko reportażu, czy wszystkich kategorii.

    Według mnie z przytoczonego paragrafu wynika najpierw, że można
    manipulować we wszystkich kategoriach, oprócz reportarzu, w którym to
    nie można (wcale). Drugie zdanie opisuje jakie techniki są dopuszczalne
    w tych kategoriach, w których jest to dozwolone (a więc wszystkich poza
    reportarzem).
    Trochę nieprecyzyjne jest za to odwołanie do technik ciemniowych, bo
    retusz i fotomontaż również się do nich zaliczają, choć później
    wyraźnie (a może jednak nie aż tak wyraźnie) są opisane techniki
    niedopuszczalne, co jednak stoi w sprzeczności z możliwościami ciemni.
    Brrr. Jak ja nie cierpię regulaminów.

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-10-06 20:20:25
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Bernard Wybierała" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > koloru, wypalaniu. Wszelkie inne zmiany, opracowania, fotomontaż są
    > niedopuszczalne. Zdjęcie niespełniające wymagań Konkursu nie zostanie

    TAAKI post i nie ma natychmiastowej odpowiedzi???

    :)

    JD