  • Data: 2009-03-01 15:48:01
    Temat: Re: Videodomofon-oświetlenie w nocy
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W moim modelu (RL-027BD )nie ma najmniejszego problemu!
    > Mogę też "podmienić" z koloru na cz/b. Ale Monitor (LCD 7" panoramiczny)
    > jest kolorowy. Czy nie stracę na ostrości ? Bo w końcu na tym mi zależy
    > a nie na kolorze.

    Ostrość zależy wyłącznie od rozdzielczości kamery.
    Najlepsze rezultaty uzyskasz stosując duża kamerę z dobrym obiektywem.
    Np. taką:
    http://www.copsecurity.pl/p888-15-ca45edc-kamera-kol
    or-funkcja-dzien-noc-hi-resolution-rozdzielczosc-550
    -linii-przetwornik-13-sony-super-had-ccd-hq1-dsp-czu
    los.htm
    Jednak nie zmieści się ona do wideodomofonu.
    Są też mniejsze funkcją Dzień/Noc:
    http://www.copsecurity.pl/p190-15-cg55h-kamera-kolor
    -z-obiektywem-4-mm-hi-resolution-520-linii-tv-13-son
    y-super-had-ccd-czulosc-001-lux-funkcja-dzien-noc-ir
    -se.htm
    http://www.copsecurity.pl/p842-gl-105-kamera%20kopul
    kowa-funkcja-dzien-noc-przetwornik-13-sharp-dsp-ccd-
    obiektyw-36-mm-rozdzielczosc-420-linii-tv-czulosc-03
    -lux.htm
    Może jakaś będzie pasowała.

    Paweł