  • Data: 2009-03-01 13:23:54
    Temat: Re: Videodomofon-oświetlenie w nocy
    Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KILu pisze:

    > W takim razie mozesz usunac filtr IR (konieczna bedzie regulacja ostrosci,
    > polegajaca na odpowiednim pokreceniu obiektywem - czasem jest on
    > doklejony, wtedy zastepujesz filtr IR przezroczystym tworzywem o mozliwie
    > zblizonej grubosci - np. fragmentem jednej warstwy plyty DVD). Kolory
    > wbrew pozorom nie beda drastycznie zmienione, za to zyskasz na czulosci, w
    > szczegolnosci w nocy.
    Już ostrość podregulowałem obiektywem (który posiada gwint)ustawiłem
    ostrość na 1,5m w dzień(ponieważ w takiej odległości będzie kamerka aby
    obejmowała do pasa całą osobę. Oczywiste jest że przedłużę przewód
    "przycisku włączania" oraz mikrofonu przewodem ekranowanym.
    Nadal jednak zostaje problem doświetlenia...
    Rylen