    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Vectra GTS - pytanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 7 Feb 2013 20:44:16 +0100

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 10:05:34 +0100, AT napisał(a):

    > też się obawiam , ale co zrobić auto potrzebne
    > a konkretny model mi wpadl w oko
    > a tam mają ich az 8sztuk
    >
    > moze któraś będzie wporządku

    Tak ogólnie to Ci powiem że to nie jest jakiś wybitnie trwały samochód.

    Jeżdżę taką Vectrą już 9 lat od nowości, przejechane niespełna 200tys.,
    samochód bezwypadkowy, zadbany, robione zawsze wszystko na czas i
    nieoszczędzane, a jakoś samochód się nie odwdzięcza tak jak bym chciał.

    Niby żadne poważne problemy, ale co chwilę jakieś wnerwiające upiedliwości
    - tu przyciski nie kontaktują, poodpadały wspomniane już znaczki i
    lusterka, tu odma zamarzła, zawieszenie się wystukało coś za szybko, tu
    czujnik, tam kabelek, klima "nienaprawialna", hamulce ocierały, a teraz
    sobie niczym nie sprowokowana tylna klapa zaczęła rdzewieć itd...

    O ile przez te pierwsze 6-7 lat można powiedzieć że samochód był w miarę
    bezproblemowy, to teraz już się powoli trzeba z niego zacząć doktoryzować
    żeby to dalej jakoś funkcjonowało.
    W Hondzie, Toyocie i Suzuki jakoś tak to nie wygląda.

    Ja wiem że te Ople to tanie i na papierze wydają się niezłe, ale się
    jeszcze dwa razy zastanów, bo jeżeli chodzi o taką drobną ale upierdliwą
    awaryjność to ten samochód nie jest udany.
    Ogólnie pod kątem tego jak auto jest pomyślane, czy mechaniki model jest
    niezły, ale jeżeli masz tak jak ja, że w samochodzie wszystko musi działać
    na 100% to przy Vectrze będziesz się męczył.