  • Data: 2013-02-08 10:54:40
    Temat: Re: Vectra GTS - pytanie
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile przez te pierwsze 6-7 lat można powiedzieć że samochód był w miarę
    > bezproblemowy, to teraz już się powoli trzeba z niego zacząć doktoryzować
    > żeby to dalej jakoś funkcjonowało.
    > W Hondzie, Toyocie i Suzuki jakoś tak to nie wygląda.
    >
    > Ja wiem że te Ople to tanie i na papierze wydają się niezłe, ale się
    > jeszcze dwa razy zastanów, bo jeżeli chodzi o taką drobną ale upierdliwą
    > awaryjność to ten samochód nie jest udany.
    > Ogólnie pod kątem tego jak auto jest pomyślane, czy mechaniki model jest
    > niezły, ale jeżeli masz tak jak ja, że w samochodzie wszystko musi działać
> [...]

    Miałem tak kilka lat temu, dokładałem niemałe kwoty, ale odkad pojawiły się
    inne poważniejsze wydatki
    to poddałem temat aut, a patrze teraz po prostu na vectre bo silnik mi sie
    podoba
    2.2listra 147koni i byc moze gaz zaloze ponoc dobrze sie gazuje ten silnik,

    jednego opla mam z rocznik 2000 i powiem ci, patrzac na znajomuych co maja
    audiki i mercedesy
    to wydają na naprawy znacznie wyzsze kwoty, ja obecnie nei robię duzo km ok
    13k rocznie
    dla rodziny 3 osobowej mysle ze takie auto powinno wystarczyć i sprawować
    się dobrze,
    początkowo patrzylem na mondeo ale jak roczniki 2004 są pordzewiałe to
    jednak wolę już vectrę:)