  • 21. Data: 2011-07-25 19:43:34
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-25 20:49, Pszemol pisze:

    > Dlatego spodziewałem się ciekawszych wypowiedzi tu na polskiej
    > grupie i mocno mnie zaskoczyło podejście niektórych grupowiczów
    > którym się zdawało że temat jaki rozpocząłem jest "nie na miejscu".
    > To jest dla mnie dziwne.

    Szybciej zapytałbym się tu, na grupie o Seszele niż o Meksyk. Nie ta
    strefa walutowo-kulturowa.

    To tak samo, jak jakiś czas temu (jeszcze przed wprowadzeniem
    euroroamingu) rozmawiałem z misiami z niemieckiego T-Mobile wizytującymi
    polski oddział. Rozmowa była m.in. o roamingu i misie nie rozumiały, że
    Polaków mniej obchodzą koszty roamingu w Chorwacji, niż we Włoszech,
    Grecji czy Egipcie. A Niemcy - Chorwacja i Chorwacja :-)
    Potem jeden się spytał, czy Polacy to naprawde tacy bogaci, bo u nich
    Włochy to ogromnie kosztowne są :-)

  • 22. Data: 2011-07-25 20:37:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Szybciej zapytałbym się tu, na grupie o Seszele niż o Meksyk.
    > Nie ta strefa walutowo-kulturowa.

    Szybciej czy wolniej - nie szkodzi zapytać, nic to nie kosztuje
    a może się ktoś znajdzie kto był w Meksyku i przeszedł przez
    drogę którą ja zamierzam przejść.

    :-)

  • 23. Data: 2011-07-26 08:46:03
    Od: kołcz <k...@c...com>

    > Bardzo mi pomogłeś... :P Zastanawiasz się może nad tym jaką
    > wartość ma to co napisałeś przed wysłaniem śmieci na grupę?
    > Nie umiem hiszpańskiego, więc na meksykańskie fora nie mam
    > w planach pytać. Umiem po angielsku i po polsku, więc pytałem na
    > polsko- i angielsko-języcznych forach. Masz z tym może jakiś problem?

    Takim cieciu z szikago, że USA sąsiaduje z Meksykiem, a nie z Polską,
    więc jak chciałeś zabłysnąć jaki z Ciebie globtroter to niestety Ci nie
    wyszło.

  • 24. Data: 2011-07-26 08:48:34
    Od: kołcz <k...@c...com>

    > "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > :-) No właśnie - smycz której nie chciało mi się zdjąć...
    > Ale muszę pomyśleć nad tym bo się to robi ciut nieznośne.

    Nie wolno, złamiesz regulamin a dura lex sed lex

  • 25. Data: 2011-07-26 08:49:19
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił?
    > Masz jakiś problem spytać po angielsku na meksykańskim usenecie? Czy
    > Ciebie już tam też mają dość?

    Właśnie pszemol, dawaj po angielsku, zobaczymy jak u Ciebie ze
    znajomością języka po tylu latach w szikago

  • 26. Data: 2011-07-26 09:28:26
    Od: kołcz <k...@c...com>

    > Zaraz tam bulwersuje .. ale majac do dyspozycji pare mln osob ktore
    > tam czesto jezdza, paredziesiat mln ktore sie tam urodzily (ale
    > niekoniecznie umieja po angielsku) plus pare mln rodowitych
    > mieszkancow dostepnych przez internet, pytac obywateli jakiegos
    > zacofanego kraiku z drugiej polkuli - to jakies zboczenie :-)

    To snobizm, albo pszemolizm

  • 27. Data: 2011-07-26 12:01:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kołcz" <k...@c...com> wrote in message

    > Takim cieciu z szikago, że USA sąsiaduje z Meksykiem, a nie z Polską, więc
    > jak chciałeś zabłysnąć jaki z Ciebie globtroter to niestety Ci nie wyszło.

    Acha, zaczynam rozumieć - zabolało was z zazdrości? :-)
    A to przepraszam.

  • 28. Data: 2011-07-26 12:02:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie pszemol, dawaj po angielsku, zobaczymy jak u Ciebie ze znajomością
    > języka po tylu latach w szikago

    Coś Cię gryzie zazdrość?

  • 29. Data: 2011-07-26 12:02:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wolno, złamiesz regulamin a dura lex sed lex

    Wolno, wolno.

  • 30. Data: 2011-07-26 12:19:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To snobizm, albo pszemolizm

    Tak odbierać może tylko ktoś, kto zazdrości czegoś drugiemu.
    Ja po prostu szukam informacji tam gdzie mogę szukać,
    pytam tam gdzie mogę pytać. Niewazne że mała jest szansa
    na merytoryczną odpowiedź - a nóż widelec ktoś się trafi.
    A w Twojej małej główce pojawił się snobizm, z zazdrości...