  • 11. Data: 2011-07-25 15:41:47
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Jak najbardziej właściwa. Uważasz że tematyka się nie zgadza?

    No, to jest grupa pl.*

    >A co to ma do rzeczy? Mało to Polaków jeździ na wakacje na Karaiby?
    >Na nurkowania jeżdżą na Florydę, do Meksyku, na Kubę...

    Malo. A na pewno mniej niz rodowitych Amerykanow.
    Wiec nie lepiej bylo spytac na .. misc.phone.mobile ?

    >A co ma support Apple do rzeczy? O co Ci chodzi?

    A tak z ciekawosci. Ciekawym co Kosciol Apple oferuje swoim wiernym
    :-)
    Przeciez setki tysiecy maja tam ten sam problem co Ty .. to gdzie
    dzwonia ?
    A w koncu patrzac na twoje pytania to wcale nie jest takie proste
    odpowiedziec w jakiej sieci moze tam telefon pracowac :-)

    >Kto powiedział że chce używać w Meksyku iPhone?
    >Robisz chyba za dużo niezbyt uzasadnionych założeń...

    A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

    J.

  • 12. Data: 2011-07-25 15:43:31
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Widziałem, i pisałem przecież po polsku. O co Ci chodzi? :-))

    O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił? Masz jakiś
    problem spytać po angielsku na meksykańskim usenecie? Czy Ciebie już tam też
    mają dość?

  • 13. Data: 2011-07-25 15:45:37
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał:

    > A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

    To samo co w Egipcie i Polsce. Smycz. Psia.

  • 14. Data: 2011-07-25 15:46:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No, to jest grupa pl.*

    I co Ci się nie zgadza? Pisałem po chinsku?
    Widzę, że poziom intelektualny się obniżył na grupie...
    Czyżby Was słonko przygrzało? :-)

    > Malo. A na pewno mniej niz rodowitych Amerykanow.
    > Wiec nie lepiej bylo spytac na .. misc.phone.mobile ?

    A skąd wiesz że nie spytałem Amerykanów?
    Czy pytanie na pl. wyklucza pytanie gdzieś indziej?

> [...]
    > A w koncu patrzac na twoje pytania to wcale nie jest takie proste
    > odpowiedziec w jakiej sieci moze tam telefon pracowac :-)

    Nie rozumiem pytania... o co mieliby dzwonić i pytać Appla?

    > A nie chcesz ? Co sie stalo ze ajfon jest passe ?

    Co się stało z Twoją pamięcią, zapomniałeś że mój iPhone ma locka z ATT?

  • 15. Data: 2011-07-25 15:49:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem.pl> wrote in message

    > To samo co w Egipcie i Polsce. Smycz. Psia.

    :-) No właśnie - smycz której nie chciało mi się zdjąć...
    Ale muszę pomyśleć nad tym bo się to robi ciut nieznośne.

  • 16. Data: 2011-07-25 15:51:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił?

    A dlaczego śmiecił? Nie interesuje Cię wątek to nie czytaj.
    Ale pytanie o komórki w Meksyku to jak najbardziej temat
    zgodny z tematyką grupy. Być może czyta grupę ktoś, kto
    rozpracował temat i coś podpowie. Nie wiem czemu macie problem.

    > Masz jakiś problem spytać po angielsku na meksykańskim
    > usenecie? Czy Ciebie już tam też mają dość?

    A Ty masz jakiś problem z tym że pytam tutaj ?
    Rozmawiałeś już o tym problemie ze swoim lekarzem?
    Odpitol się z łaski swojej bo piszę na temat grupy.
    Nie interesuje Cię temat Meksyku, nie masz nic merytorycznego
    do dodania, to morda w kubeł i nie bulgotać mi tu nie na temat! :-)
    Śmiecisz grupę Tomuś swoimi głupimi pytaniami o to czemu tu piszę...

  • 17. Data: 2011-07-25 16:40:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >A skąd wiesz że nie spytałem Amerykanów?
    >Czy pytanie na pl. wyklucza pytanie gdzieś indziej?

    I co - nie bylo odpowiedzi ? :-)

> [...]
    > dzwonia ?

    >Nie rozumiem pytania... o co mieliby dzwonić i pytać Appla?

    "Hi, wybieram sie na wakacje do Meksyku, czy moj iphone bedzie tam
    dzialal, czy moze musze cos ustawic" ... i to nie jest takie glupie
    pytanie.

    >Co się stało z Twoją pamięcią, zapomniałeś że mój iPhone ma locka z
    >ATT?

    Oops, no tak, zapomnialem :-)

    Ale pewnie jednak chcesz korzystac, tylko ze w sprawdzony sposob -
    przez proxy na drugim telefonie ?

    J.

  • 18. Data: 2011-07-25 17:37:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I co - nie bylo odpowiedzi ? :-)

    Spytałem równocześnie tu i tam. Dlaczego by nie?
    Mam jak widać szerszy horyzont poznawczy niż niektórzy tutaj... :-)

    > "Hi, wybieram sie na wakacje do Meksyku, czy moj iphone bedzie tam
    > dzialal, czy moze musze cos ustawic" ... i to nie jest takie glupie
    > pytanie.

    Ale ta informacja jest na ich website, nie trzeba z tym dzwonić nigdzie.

    > Oops, no tak, zapomnialem :-)
    >
    > Ale pewnie jednak chcesz korzystac, tylko ze w sprawdzony sposob - przez
    > proxy na drugim telefonie ?

    No właśnie :-) Dlatego potrzebuję SIMa meksykańskiego.
    Nie wiem tylko dlaczego Was tak bulwersuje pytanie o to tutaj.
    Naprawdę nie mieści się Wam w głowie że Polacy podróżują
    na kontynent amerykański? Poszukajcie sobie "nurkowanie
    w cenotach" - to meksykańskie podwodne groty, bardzo popularne
    miejsce do nurkowań - mają częstych gości z Polski, Rosji itp...

  • 19. Data: 2011-07-25 18:35:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >w cenotach" - to meksykańskie podwodne groty, bardzo popularne
    >miejsce do nurkowań - mają częstych gości z Polski, Rosji itp...

    Zaraz tam bulwersuje .. ale majac do dyspozycji pare mln osob ktore
    tam czesto jezdza, paredziesiat mln ktore sie tam urodzily (ale
    niekoniecznie umieja po angielsku) plus pare mln rodowitych
    mieszkancow dostepnych przez internet, pytac obywateli jakiegos
    zacofanego kraiku z drugiej polkuli - to jakies zboczenie :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-07-25 18:49:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > internet, pytac obywateli jakiegos zacofanego kraiku z drugiej polkuli -

    Wbrew pozorom po Amerykanach spodziewałbym się że pójdą po
    najmniejszej linii oporu: albo zapłacą stawkę za internet w roamingu
    z AT&T ($19.99 za 1 MB) albo sobie zapłacą $15/dzień za wifi
    w hotelu w recepcji. Nie przeszkodzi im że nie będą mieć neta
    w pokoju czy samochodzie... albo będą płacić jak za złote zboże.

    Polacy natomiast znani są z tego że lubią kombinować i gimnastyka
    umysłowa nie jest dla nich dużym wysiłkiem jeśli można trochę
    grosza zaoszczędzić i mieć dodatkowo internet w samochodzie
    lub w pokoju hotelowym, nie tylko w hotelowym lobby za$15/dzień.

    Dlatego spodziewałem się ciekawszych wypowiedzi tu na polskiej
    grupie i mocno mnie zaskoczyło podejście niektórych grupowiczów
    którym się zdawało że temat jaki rozpocząłem jest "nie na miejscu".
    To jest dla mnie dziwne.

    Fora amerykańskie już przeszukałem, tam właśnie znalazłem odnośniki
    do firmy Telcel i pakietów internetowych, potem znalazłem startera
    tej firmy na eBayu, więc odsyłanie mnie do amerykańskich źródeł
    i angielskojęzyczynych grup dyskusyjnych wydaje mi się śmieszne...

    No ale najwyraźniej wygląda na to, że niektórzy mają niepowstrzymywalną
    potrzebę brania udziału w każdym wątku na tej grupie, bez względu na
    to czy mają coś do powiedzenia merytorycznego czy nie mają... Dziwne.