  • 81. Data: 2011-09-02 15:27:18
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jul 2011 17:45:37 +0200, w <j0k337$r4h$1@news.onet.pl>, "Tomek"

    > To samo co w Egipcie i Polsce. Smycz. Psia.

    A tak zapytam z ciekawości, bom niezorientowany -- ajfon nie działa poza USA?

  • 82. Data: 2011-09-02 15:30:09
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:23:52 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > I to od 10 lat...

    jak tak patrzę, to może i warto go hodować - bezdennie głupi bo głupi, ale
    raz na parę miesięcy śmieszny.
    A tak przyjdą świeże, tak jak ten buraczany spamer z Sopotu i co wtedy? Ani
    to śmieszne, ani nic.. tylko chamstwo i żenada wyciekające z każdej
    literki.
    Ech.. nie to co kiedyś... z Expierdem albo Zaciekiem, to była zabawa...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 83. Data: 2011-09-02 15:32:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:27:18 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A tak zapytam z ciekawości, bom niezorientowany -- ajfon nie działa poza USA?

    Działa, ale go nie stać, w końcu ajfona dostał prawie w prezencie od
    jedynie słusznej sieci, więc sieć oczywiście musi sobie w roamingu odbić, w
    końcu ten telefon prawie nic nie kosztuje.
    W dodatku ten jedynie słuszny telefon ma jedynie słusznego simlocka z
    jedynie słusznej sieci. I to niezdejmowalnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 84. Data: 2011-09-02 15:58:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Mon, 25 Jul 2011 17:45:37 +0200, w <j0k337$r4h$1@news.onet.pl>, "Tomek"

    > A tak zapytam z ciekawości, bom niezorientowany -- ajfon nie działa poza
    > USA?

    Iphone działa, ale roaming międzynarodowy AT&T jest bardzo drogi
    a telefon ma simlocka. Teraz, gdy już gwarancja mi się kończy pomyślę
    o jego zdjęciu ...

  • 85. Data: 2011-09-02 16:01:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

> [...]
    > W dodatku ten jedynie słuszny telefon ma jedynie słusznego simlocka z
    > jedynie słusznej sieci. I to niezdejmowalnego.

    Ale przeżywasz...
    http://www.youtube.com/watch?v=_5cvPyVGzgU
    http://www.ziphone.org/
    http://www.unlockanyiphone.net/
    http://www.unlockiphone4help.com/
    http://www.easyiphoneunlock.net/
    I wiele innych...

  • 86. Data: 2011-09-02 17:11:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-02 17:32, Waldek Godel pisze:

    > W dodatku ten jedynie słuszny telefon ma jedynie słusznego simlocka z
    > jedynie słusznej sieci. I to niezdejmowalnego.

    Waldek - zdejmowalnego i to zdalnie. Problem w tym, że za wyjątkiem
    Apple'a nikt nie wie, jak to zrobić.

  • 87. Data: 2011-09-02 17:25:40
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 19:11:43 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Waldek - zdejmowalnego i to zdalnie. Problem w tym, że za wyjątkiem
    > Apple'a nikt nie wie, jak to zrobić.

    Niezdejmowalnego w sensie, że AT&T nie zgłasza do zdejmowania nikomu.
    Mozna kupić bez locka, ale jak ktoś kupił z, to nie zdejmie. Apple samo z
    siebie nie zdejmie, nawet jak wie. Więc jest niezdejmowalny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 88. Data: 2011-09-02 19:45:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niezdejmowalnego w sensie, że AT&T nie zgłasza do zdejmowania nikomu.
    > Mozna kupić bez locka, ale jak ktoś kupił z, to nie zdejmie. Apple samo z
    > siebie nie zdejmie, nawet jak wie. Więc jest niezdejmowalny.

    AT&T jako generalna zasada nie zdejmuje locków z telefonów
    które są na topie rynku lub które ma na wyłączność...
    Nie dotyczy to wyłącznie iPhone 4 ale również niektórych
    innych modeli telefonów, w tym Blackberry Torch.

  • 89. Data: 2011-09-02 21:37:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 10:58:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Iphone działa, ale roaming międzynarodowy AT&T jest bardzo drogi
    > a telefon ma simlocka. Teraz, gdy już gwarancja mi się kończy pomyślę
    > o jego zdjęciu ...

    No widzisz - zachcialo sie ajfona, a nie stac Cie na niego :-)

    Chwaliles sie, chwaliles jaki to on tani, a tu sam doswiadczasz ze naprawde
    to jednak nieznosnie drogi :-)

    J.

  • 90. Data: 2011-09-03 15:16:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No widzisz - zachcialo sie ajfona, a nie stac Cie na niego :-)
    >
    > Chwaliles sie, chwaliles jaki to on tani, a tu sam doswiadczasz ze
    > naprawde
    > to jednak nieznosnie drogi :-)

    Nie oceniam go jako nieznośnie drogi - dla kogoś kto nosa nie
    wystawia poza granice państwa gdzie kupił telefon z simlockiem
    jest tani bo koszt międzynarodowego roamingu monopolisty
    go nie interesuje.