  • 1. Data: 2011-07-23 08:38:24
    Temat: plusnet nie dziala, nie powiadamia sms
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Nie mozna od rana zalogowac sie na plusnet.pl, maile przyjmuje,
    ale nie powiadamia o nich przez sms.

    a.

  • 2. Data: 2011-10-14 13:05:19
    Temat: Re: plusnet nie dziala, nie powiadamia sms
    Od: amenhotep1 <p...@o...pl>

    Od kilku miesięcy nie działa zakładanie nowego konta na plusnet.pl - napiszcie proszę
    maile do: a...@p...pl i do wiadomości b...@p...pl w tej sprawie, bo ja sie
    odbijam jak od ściany. Może jak więcej osób napisze to się wreszcie wezmą za naprawę
    tego problemu. Mnie cały czas zwodzą, że trwają prace modernizacyjne i nie chcą podać
    terminu ich zakończenia.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/