  • 1. Data: 2011-07-23 06:05:55
    Temat: Plus GSM i e-przelewy
    Od: joahim <w...@a...gmail.com>

    Usiłuję zapłacić rachunek w Plusie - po wejściu na stronę e-bok wybieram
    listę płatności, potem próbuję zapłacić - mogę wybrać tylko karty
    kredytowe, natomiast eprzelewy są wygaszone. Ktoś wie, jak je uruchomić?

    joahim

  • 2. Data: 2011-07-23 08:11:09
    Temat: Re: Plus GSM i e-przelewy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 08:05:55 +0200, joahim napisał(a):
    > Usiłuję zapłacić rachunek w Plusie - po wejściu na stronę e-bok wybieram
    > listę płatności, potem próbuję zapłacić - mogę wybrać tylko karty
    > kredytowe, natomiast eprzelewy są wygaszone. Ktoś wie, jak je uruchomić?

    A po co uruchamiac ?
    Masz chyba podany nr konta na fakturze, przelejesz dowolnie.

    J.

  • 3. Data: 2011-07-27 04:15:19
    Od: joahim <w...@a...gmail.com>

    W dniu 2011-07-23 10:11, J.F. pisze:

    > A po co uruchamiac ?
    > Masz chyba podany nr konta na fakturze, przelejesz dowolnie.

    Chodziło mi o to, że na stronie widać przygotowania do przelewów
    natychmiastowych w stylu "Płacę z Allegro".

    Pan z BOK powiedział, że jeszcze nie uruchomili tej usługi, ale się szykują.

    joahim

  • 4. Data: 2012-09-27 07:39:23
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 23 lipca 2011 08:05:55 UTC+2 użytkownik joahim napisał:
> [...]
    > listę płatności, potem próbuję zapłacić - mogę wybrać tylko karty
    > kredytowe, natomiast eprzelewy są wygaszone. Ktoś wie, jak je uruchomić?

    I minął ponad rok. Ciekawe co teraz do powiedzenia ma Pan zbok.