  • 1. Data: 2011-07-24 07:47:30
    Temat: Telefon Dual Sim z GPSem
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej
    Szukam telefonu z Dual sim (obie karty musza byc aktywne w tym samym czasie)
    oraz z GPSem.
    Inne funkcje nie sa dla mnie istotne.
    Istnieje cos takiego i to najlepiej markowego zeby nie bylo "wieszania"
    Najchetniej Samsung, ale nie znalaslem duoza z gpsem
    Jest jeszcze zdaje sie jakis Gigabyte ale czy on sie sprawdza to watpie.
    Macie jakies pomysly?

    Pozdrio!

  • 2. Data: 2011-07-24 21:26:15
    Temat: Re: Telefon Dual Sim z GPSem
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Najchetniej Samsung, ale nie znalaslem duoza z gpsem
    > Jest jeszcze zdaje sie jakis Gigabyte ale czy on sie sprawdza to watpie.

    każdy dual sim z modułem gps na BT.
    wbudowane zżerają baterie w godziny.
    gigabyte z WM na pokładzie chyba bedzie najbardziej uniwersalny, chociaż
    podobno jesli chodzi o łatwość obsługi duala to jest lata za Samsungami

    Jacek

  • 3. Data: 2011-07-26 08:01:59
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 24 Lip, 23:26, "Jacek" <s...@o...pl> wrote:
    > każdy dual sim z modułem gps na BT.
    To nie telefon z GPS, a telefon "i" modul GPS.
    Kiedys wynotowalem sobie:

    Spice Mi-270
    Gygabyte GSmart G1310
    Gygabyte GSmart G1315 Skate