  • Data: 2022-02-16 11:34:44
    Temat: Re: Uwielbiam monitory 4"3
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 10 Feb 2022 14:11:40 +0100
    is the real date, RadoslawF <r...@g...com> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    [ciach]

    >I jeszcze działa?
    >Ktoś ma szczęście, mój wyzionął ducha.

    Ja mam jeszcze "w zapasie" ostatniego z mojej ukochanej pary Eizo T68.
    Kloc 30 kilo, kupiony razem z bratem z poleasingu za jakieś śmieszne
    pieniądze. Chodziły ponad dekadę i chodziłyby dalej, gdyby nie to że
    jeden odmówił posłuszeństwa. Mam teraz też dwa poleasingowe Eizo 1921,
    ale czasem tęsknię za moimi "maleństwami": obraz z nich po prostu
    bardziej mi odpowiadał i jestem przekonany, że to dzięki nim wciąż
    jeszcze nie potrzebuję okularów.

    Panoram i ultrapanoram nie trawię, zwłaszcza w połączeniu z debilnymi
    "wstęgami" czy jak się te ribbony po polsku nazywa, które są plagą
    współczesnego oprogramowania. Ale ja starej daty jestem, wsteczniak i
    dinozaur co nie chce iść z postępem :P

    Pozdrawiam :)