  • Data: 2022-02-18 00:56:48
    Temat: Re: Uwielbiam monitory 4"3
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Feb 2022 22:53:23 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Są 1920x1920 (np. Eizo).
    >
    > -----

    Swego czasu, jak jeszcze dominowały Herculese, to szarpnąłem się na monitor
    1280x1024. Ale i tak pracowałem na 1024x768 - był to wtedy ogromny obszar.

    Teraz ciężko sobie to wyobrazić, a przecież ludzie pracowali na lotusach
    czy innych excelach.
    No, chociaż z drugiej strony marketowe laptoki mają nadal poziomą
    rozdziałkę 1366 albo 1600 pix :(

    Jak proponuję klientowi normalnego laptoka, to się krzywi, że śwagier kupił
    nowego za połowę ceny, którą mu proponuję. Kupuje gdzieś w jakimś za
    przeproszeniem euro-rtv i później narzeka, że faktury nie może wystawić, bo
    mu okno wyjeżdża poza ekran.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam