-
11. Data: 2011-02-21 22:23:44
Temat: Re: Utrata mocy. Powrozycie?
Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:jbom836vf0qy$.1rfxa4lkia5t2.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 21 Feb 2011 22:04:18 +0100, Jackare napisał(a):
>
>> Jak znajdziesz daj znac co bylo - ciekawy jestem
>
> Napisze. Jakby nie ten mroz, to dzisiaj bym zaczal dlubac, a tak trzeba
> poczekac.
>
> --
> Maciek
I jeszcze jedna rzecz. Pamiętaj, że niezależnie od wszystkiego mamy chyba
najgorsze paliwo dieslowskie w Europie. Dość sporo dłubiemy w firmie przy
maszynach budowlanych i np Atlas Copco dla maszyn eksploatowanych w Polsce
stosuje specjalne filtry paliwowe właśnie ze względu na fatalnie paskudne
paliwo - bardzo brudne i o zaniżonych parametrach.
Jest to jeden z powodów dla których na swój samochód "domowy" wybieram
zawsze auto benzynowe choć benzynę też mamy chrzczoną...
-
12. Data: 2011-02-21 22:57:34
Temat: Re: Utrata mocy. Powrozycie?
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 21 Feb 2011 22:23:44 +0100, Jackare napisał(a):
> I jeszcze jedna rzecz. Pamiętaj, że niezależnie od wszystkiego mamy chyba
> najgorsze paliwo dieslowskie w Europie. Dość sporo dłubiemy w firmie przy
> maszynach budowlanych i np Atlas Copco dla maszyn eksploatowanych w Polsce
> stosuje specjalne filtry paliwowe właśnie ze względu na fatalnie paskudne
> paliwo - bardzo brudne i o zaniżonych parametrach.
Ze bywa lepsze i gorsze to wiem, bo nawet prosty 4c90 daje odczuc roznice,
choc generalnie pojedzie na wszystkim, łącznie z czystym olejem rzepakowym.
Pewnie i na weglu by poszedl :)
Ale zeby bylo az tak zasyfione? Nie chce sie wierzyc.
--
Maciek