  • 11. Data: 2009-02-28 10:59:59
    Temat: Re: Uszkodzony obiektyw - prosba o pomoc
    Od: j...@a...at

    On 27 Feb., 21:29, Arek Szelag <s...@g...to.com> wrote:
> [...]
    > prowadnic/zaczepow. Autoryzowany serwis powiedzial, ze nie da sobie z
    > tym rady i, ze oni generalnie nie dotykaja sie do optyki. Na
    > zasugerowana przeze mnie wysylke do serwisu Pentaxa w Niemczech
    > powiedzieli ze to raczej nieoplacalne. Az nie chce mi sie wierzyc, ze
    > nic nie da sie z tym zrobic. Moze macie sprawdzone miejsca gdzie moga
    > sprobowac cos takiego naprawic. Obiektyw oprocz tego, ze stracil bardzo
    > na jakosci robionych zdjec jest sprawny czyli AF dziala i nie ma
    > problemu z wspolpraca obiektyw - aparat. Prosze, pomozcie.

    duze brawa dla servisu - powiedzieli Ci rzetelnie.
    sa macherzy , ktorzy podejmuja sie naprawy optyki , a tak na prawde to
    szansa ze cos spier.. jest wieksza niz naprawia.

    czarno to widze.
    nawet jesli komus uda sie ten obiektyw ponownie zlozyc to b watpie
    czy osiagnie poprzednia jakosc odwzorowania.
    to sa tak male tolerancje w montazu soczewek ze nie bedzie to proste.
    Co do kosztow naprawy niemczech to oczywiscie nie wiem , tak na
    wyczucie powiem , ze coby to nie bylo to sie nie tykaja naprawy
    ponizej 250 euro.

  • 12. Data: 2009-02-28 11:12:35
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Arek Szelag pisze:

    > Moge prosic o jakies namiary??

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=serwis+pentax+gd
    ynia

    --
    Filip.

  • 13. Data: 2009-02-28 16:45:24
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    waldek pisze:
    > Cześć!
    > Ja naprawiałem obiektyw - sigma od sony pod tym adresem w Poznaniu.
    > http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=10750
    > Wprawdzie post jest z forum KM, ale można zadzwonić, nic nie szkodzi, może
    > się podejmie naprawy. W końcu obiektyw to obiektyw niezależnie od mocowania.

    Potwierdzam, ten pan jest naprawdę solidny, a przy tym tani.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \