eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowegoRe: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
  • Data: 2011-12-01 10:43:47
    Temat: Re: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
    Od: s2k <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-01 10:19, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 01 Dec 2011 09:43:39 +0100 osobnik zwany s2k wystukał:

    > pan w okienku to sobie możę. PCC3 to *deklaracja* i ma ją po prostu przyjąć.
    > Nie ma prawa żadać od Ciebie zmiany wpisanej wartości.

    No właśnie też mi się tak wydaje. Dwa trzy razy podchodziłem bo on mnie
    nic nie poinformował poza: 1. w książeczce 6000 2.telefon proszę
    będziemy dzwonić, na to - ja kiedy - on: w ciągu tygodnia
    TYLE
    Żadnej informacji o konsekwencjach o niczym. Nic się nie awanturowałem,
    wypełniłem druczek wpłaty i zapłaciłem 32 zł.