eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowegoRe: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
  • Data: 2011-12-01 11:11:35
    Temat: Re: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "s2k" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Mija trzeci tydzień a oni się nie odzywają, przecież przez 3 tygodnie
    >od zakupu musiałem zrobić różne rzeczy
    >świece/kable/sprzęgło/płyny/uszkodzenia. Kupiłem samochód, który nie
    >był sprawny, z powodu na brak wiedzy obsługi i zaniechania serwisowe
    >(np palil tylko na 3 cylindry) Na co liczy urząd skarbowy, czy oni po
    >prostu lecą w kulki i liczą na głupie społeczeństwo? Czy jestem
    >bandytą za to że podałem faktyczną kwotę zakupu, nie godząc się na
    >ich książeczki?

    Podatek jest nie od ceny, a od wartosci - taka oficjalny zapis.
    Ale czemu wartosc ma byc 6000, jesli obie strony strony uzgodnily
    wartosc 1600 ...
    z urzednikami po urzedniczemu - zbieraj rachunki, zrob kserokopie
    jesli niewyrazne, potem wez z ASO kosztorys na takie prace, i wypisz:
    -wartosc wykonanych prac: 5800,
    - w tym koszt czesci w/g rachunkow: 900,
    - robocizna wlasna: 4900,
    -wartosc w/g wyceny rzeczoznawcy w chwili ogledzin: 6000,
    -koszt doprowadzenia do tego stanu: 5800,
    -rzeczywista wartosc pojazdu w chwili sprzedazy: 200
    -podatek do zwrotu: 32 zl

    :-)

    J.