eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowegoRe: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
  • Data: 2011-12-01 11:48:51
    Temat: Re: Urząd skarbowy, zakup samochodu i podatek według książeczki skarbowego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2011 10:57, s2k pisze:

    > Czy ja jestem rzeczoznawca?

    A co to obchodzi mnie czy urząd? Jak nie jesteś i nie potrafisz wycenić,
    to zatrudnij certyfikowanego rzeczoznawcę.

    [ciach]

    > masz druk pcc-3
    >
    > http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=druk%20pcc-3&s
    ource=web&cd=1&ved=0CDEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tr
    ader.pl%2Fpl%2Fgazety%2FPCC3_v1.pdf&ei=bE3XTuD0GcOF-
    wb_74SxDg&usg=AFQjCNGlqVTtiXZIrgUmX-fqnK9FamhrpQ&sig
    2=lf40MATui-hyTx7dwqN25g&cad=rja

    > Gdzie jest wymienione przez Ciebie pole?!

    Pole 24. Wpisujesz, czego dotyczyła umowa i opisujesz istotne dla
    wartości cechy przedmiotu umowy. Ja tak zrobiłem przy zakupie za 3
    tysiące pojazdu z eurotaksową wartością 6 tysięcy i wymieniłem pokrótce
    jego najgrubsze wady.

    > Dwa, urzędnik mnie nie poinformował że mam gdzie kol wiek wpisać że
    > samochód jest poobijany, jego dach jest zmatowiały od stania pod drzewem
    > a fotele porozrywane, wręcz miał mnie głęboko w dupie.

    Urzędnik nie ma takiego obowiązku. Zasadniczo już samo wspomnienie o
    innej wartości w eurotaxie to jest pozaprotokolarna uprzejmość - równie
    dobrze mógłby tylko przyjąć, a za rok mogliby ci zrobić ogólną kontrolę
    skarbową.

    > Dwa obok pola 25 jest napisane "umowa sprzedaży" i wpisałem tam kwotę z
    > umowy sprzedaży.

    No beton... Podstawą opodatkowania nie jest kwota z umowy sprzedaży!
    Postawą jest obiektywna wartość rynkowa. Doczytaj ustawę!