  • Data: 2010-07-07 10:04:43
    Temat: Re: Urban legends - kontrola trzeźwości
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kamil d napisał:

    > Witam.
    >
    > Kupowałem pączka z advocatem i dowiedziałem się od pani sprzedawczyni,
    > że pomiędzy pierwszą a drugą kontrolą, prawo nakazuje policji podanie mi
    > szklanki wody do przepłukania ust ;) Po takim pączku rzeczywiście może
    > coś tam wyjść ale z tą ustawową szklanką to chyba bujda?
    Eeee tam nie pij wody jak zwierzeta, tylko walnij karniaka i nie trzeba bedzie
    dmuchac :-)
    sory ale nie moglem sie powstrzymac
    A tak serio to kolega z pracy mial problemy przez zjedzenie "pawelka", ale trafil na
    normalnych
    miskow i zbadali po 5 i 15 minutach i bylo OK jesli chodzi o stan alkoholu - szklanki
    wody nie
    dostal :-)

    Oskar Wilde