  • Data: 2010-07-07 10:29:23
    Temat: Re: Urban legends - kontrola trzeźwości
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:
    > a słyszeliście o czym takim, że facet mył szyby od wewnątrz potem się
    > nawdychał i go złapali? Też mi się wydaje, że to jakaś bujda.

    Pamiętam chyba z TVN materiał o panu, który użył odmrażacza do szyb.
    Alkomat pokazał alkohol w wydychanym powietrzu. Dziennikarze zrobili
    test. Który pokazał, że pan mówił prawdę, po życiu odmrażacza alkomat
    pokazywał promile. Skończyło sie w sądzie.

    A wczoraj, chyba także w TVN mówiono o panu po wypłukaniu paszczy płynem
    do ust. Pierwszy pomiar dał promile, po 15 min było zero. Ale tym razem
    szybciej poszła cała procedura.

    Więc wygląda na to, że nie takie urban legends.

    Seco