  • Data: 2010-07-27 20:40:32
    Temat: Re: Układy ATmega
    Od: Andgro <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin E. Hamerla pisze:

    > Przypominam koledze, ze mowimy o elektronice, a nie o branzy porno.

    Nie wiem jak sie sprawy maja w branży porno, ale np osobiście
    zarejestrowałem 40% spadek eksportu wkrótce po tym jak sie zaczęło walić
    w USA. Nie dlatego że straciłem klientów, tylko dlatego że ich klientom
    spadły obroty. Mam znajomego na szczycie pewnej wielkiej europejskiej
    firmy technologicznej produkującej między innymi elektronikę
    przemysłową, i u niego jest dokładnie to samo.
    W znanych mi osobiście kilku mniejszych zachodnich firmach załoga na
    produkcji została zredukowana nawet o 50% z powodu drastycznego spadku
    ilości zamówień. Jeśli maszyna sie nie sprzedaje, to elektronika do niej
    też nie.
    W Polsce nie dzieje sie praktycznie nic z tych rzeczy i cieszmy się z tego.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki