  • Data: 2010-07-27 21:14:50
    Temat: Re: Układy ATmega
    Od: Andgro <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin E. Hamerla pisze:

    > Ja mam caly czas wzrost eksportu. Wiekszosc mojej produkcji idzie na
    > eksport.
    > Twoja teza jest taka, ze nasz przemysl eketroniczny pracuje wlacznie
    > na rynek krajowy?

    Nasz przemysł elektroniczny i przede wszystkim nie tylko elektroniczny
    korzysta w tej chwili z bardzo korzystnej sytuacji, kiedy przyciśnięci
    koniecznością oszczędności ludzie zachodu szukają tańszych źródeł
    dostaw. Tak sie składa że jest to pochodna kryzysu, która nas winduje.
    Ale nie w każdym przypadku tak jest. Mój spadek eksportu został z
    naddatkiem zrównoważony przez wzrost sprzedaży krajowej dla firm które z
    kolei... maja duży wzrost eksportu :)
    Jestem daleki od formułowania wniosków na podstawie pojedynczych
    informacji albo co gorsza jedynie na podstawie własnych doświadczeń.
    Nie jest to kryzys z którego powodu Niemcy zaczynają przymierać głodem
    jak w okresie międzywojennym. Jest to rozchwianie systemu finansowego
    świata, które ma znamiona kryzysu. Bo pieniędzy w rzeczywistosci jest
    mniej niż wirtualnie. Wystarczy wprowadzić zakłócenie w system
    kredytowy, bankowy, wzajemnych płatności, i nagle okazuje sie, że ktoś
    nie ma i nie ma szansy na odzyskanie czegoś co teoretycznie wcześniej
    posiadał.
    Jeśli na przykład kupujesz dom na kredyt i nagle z powodów zakłócenia
    płynności finansowej nie jesteś w stanie go spłacać w wymaganym reżimie,
    to nagle okazuje sie, że już nie masz domu.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki