eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnieniaRe: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla przypomnienia
    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uczestnicy stłuczki mają obowiązek zjechać z drogi - dla
    przypomnienia
    Date: Fri, 4 Mar 2016 14:30:57 +0100
    <na41ae$eip$1@node2.news.atman.pl> <na44kc$7t8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.160219.invalid>
    <na9lcd$dnl$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nat3er$qrn$1@mx1.internetia.pl>
    <nb4tj5$2k2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb4vd6$12l$1@mx1.internetia.pl>
    <nb6deq$k1g$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb6f7t$qcl$1@node1.news.atman.pl>
    <nb73pn$qhd$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <nb7u7v$d8p$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nbabsi$o3h$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@t...pl>
    <nbc0ml$dqq$1@node1.news.atman.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nawet jak idę na piechotę do sklepu za rogiem ma obowiązek brać samochód
    > z tym trójkątem ?

    Włacz myślenie. Pojazd który uległ wypadkowi zapewne taki rójkąt
    posiada.

    > Nie jestem milicjantem z zamiłowania i nie będę poszkodowanego rewidował.

    Piszac poszkodowany mam na myśłi również jego auto.

    Czy ty naprawdę nie posiadasz wyobraźni?

    > Sznurówka to nie wystarczy nawet na zbiorniczek od skuterka czy
    > motoroweru. A swojego ubrania nie będę niszczył.

    Ty naprawdę masz problem.

    Do zagięcic wężyka i i zaciśnięcia w tej pozycji, aby z niego nie
    leciała benzyna, wystarczy nawet gumka recepturka, o sznurówce nie
    wspominając. Do zatkania jakiejś małej rurki też wystarczy sznurówka,
    czy cokolwiek co się da w nią wcisnąć.

    > Pod warunkiem że te rany widać.

    Jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz.

    > A ja poszkodowanego z kabiny wywlekać nie mam zamiaru coby mu
    > większej krzywdy nie wyrządzić.

    Nikt o tym nawet nie wspominał. Raczej niewielkie prawdopodobieństwo
    jest że odniesie rany na plecach, skoro cały czas będzie w fotelu.

    > Mózgu używam,

    Wszystko powyższe wskazuje że nie.

    > I na każdym szkoleniu na jakim byłem zawsze powtarzają.
    > Najważniejsze to powiadomić fachowców i nie zaszkodzić próbami
    > pomocy.

    Sądząc po bzdurach które tu wypisujesz to nie byłeś na żadnym, albo nic
    z nich nie wyniosłeś oprócz kredy.

    Na każdym wartościowym szkoleniu wspominają o rzeczach o których piszę
    ja albo Elmer, o podstawach, o tym jak korzystać z dostępnych środków,
    co można zrobić itd. Generalnie podstawy. Na każdym badziewnym
    szkoleniu z PP mówią jak usztywniać kończyny, jak tamować krwotoki itd,
    to sa podstawy, a ty mówisz, że twoja wiedza tego nie ogarnia, więc sam
    sobie przeczysz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń