  • 11. Data: 2013-04-10 12:27:47
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 10:54, Skylla pisze:
    (...)
    > Bo w prepaidzie mało kto sprawdza stan konta codziennie czy też czyta
    > billingi, więc zniknięcie 3zł łatwo przeoczyć...

    Tak szczerze to raczej to można przeoczyć w abonamencie, a nie w
    prepaidzie.

    > Z drugiej strony t-mobile wysyła tyle smsowego spamu, że z definicji
    > żadnych smsów od nich się nie czyta, tylko od razu kasuje.

    T-mobile nie wysyła specjalnie więcej spamu niż inni, a informacje
    od nich są wysyłane mają nadawcę T-mobile, a nie jakiś śmieć
    'extra'. Zresztą te śmieciowe sms-y można było wyłączyć w iBOA
    (jeżeli dobrze pamiętam).

  • 12. Data: 2013-04-10 12:47:17
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > od nich są wysyłane mają nadawcę T-mobile, a nie jakiś śmieć
    > 'extra'. Zresztą te śmieciowe sms-y można było wyłączyć w iBOA

    Mi nie przychodzą żadne spamy z T-Mobile ale o ile pamiętam wyłączyłem to
    będąc w BOK

  • 13. Data: 2013-04-10 13:34:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 10:44:07 +0200, dizel wrote:
    > -3pln/ rok roczna ważność konta

    A nie 3zl/mc?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2013-04-10 13:36:37
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 12:47, Chris pisze:
    (...)
    > Mi nie przychodzą żadne spamy z T-Mobile ale o ile pamiętam wyłączyłem
    > to będąc w BOK

    Od jakiegoś czasu wszyscy operatorzy dają taką możliwość przez iBOA
    (poprawić jeżeli któryś tego nie umożliwia) - blokada usług premium.
    AFAIR zostało to wymuszone poprzez zmianę ustawy telekomunikacyjnej.

  • 15. Data: 2013-04-10 14:03:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 10 Apr 2013 13:36:37 +0200, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    >(poprawić jeżeli któryś tego nie umożliwia) - blokada usług premium.
    >AFAIR zostało to wymuszone poprzez zmianę ustawy telekomunikacyjnej.

    usługi premium, a smsy marketingowe to trochę co innego ale
    teoretycznie w t-mogile można to wyłączyć, natomiast nie zawsze te
    zgody są przestrzegane, wiem na własnym przykładzie.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-04-10 14:04:07
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 10 Apr 2013 11:34:57 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >A nie 3zl/mc?

    oczywiście że na miesiąc,zgubiłem mc po drodze

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-04-10 14:11:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > (poprawić jeżeli któryś tego nie umożliwia) - blokada usług premium.
    > AFAIR zostało to wymuszone poprzez zmianę ustawy telekomunikacyjnej.

    Ja w BOK wyłączyłem ponad rok temu i od tego czasu brak
    reklam/spamu/marketingu

  • 18. Data: 2013-04-10 14:19:13
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ave Marcin N! Morituri te salutant!
    > No to gnojki pojechali.

    Dziwne, mnie kilkakrotnie uprzedzili o tym SMSem...

    Sławek
    --
    ________ Mały poradnik życia - 74 :
    _/ __/ __/ Jedz suszone śliwki.

  • 19. Data: 2013-04-10 14:20:36
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 14:03, dizel pisze:

    > usługi premium, a smsy marketingowe to trochę co innego ale
    > teoretycznie w t-mogile można to wyłączyć, natomiast nie zawsze te
    > zgody są przestrzegane, wiem na własnym przykładzie.

    To może zaszło nieporozumienie - miałem na myśli wszystko co nie jest
    od operatora. Co do teoretycznego spamu od operatora - mam wrażenie, że
    w umowie była kratka 'wyrażam zgodę na ble, ble..' i być może to można
    tylko poprzez BOK jak pisał Chris.

  • 20. Data: 2013-04-10 14:26:31
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 14:19, Sławomir Szczyrba pisze:
    > Ave Marcin N! Morituri te salutant!
    >>
    > Dziwne, mnie kilkakrotnie uprzedzili o tym SMSem...

    Może je kasował, bo spam ;)