  • 1. Data: 2013-04-06 20:56:19
    Temat: Play wideorozmowy
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    Coś się zmieniło?
    http://www.play.pl/uslugi/rozmowy-wideo/
    Chciałem dzisiaj wykonać takie połączenie do telefonu spełniającego
    wszystkie wymogi dla przeprowadzenia tego typu połączeń (zresztą wcześniej
    wielokrotnie takie połączenia między nimi wykonywałem) i dumna zipa. Coś
    padło ewentualnie coś się zmieniło w sieci Play a ja przegapiłem?

    JoteR

  • 2. Data: 2013-04-06 21:24:36
    Temat: Re: Play wideorozmowy
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-04-06 20:56, JoteR wrote:
> [...]
    > zipa. Coś padło ewentualnie coś się zmieniło w sieci Play a ja przegapiłem?

    Dzialaja bez problemu.
    Jak chcesz zweryfikowac ktory tel ma problem zrob z kazdego polaczenie
    video na numer: +48790200200 (normalna taryfikacja) - to numer video
    poczty glosowej play.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2013-04-06 21:26:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.04.2013 20:56, JoteR pisze:
> [...]
    > zipa. Coś padło ewentualnie coś się zmieniło w sieci Play a ja przegapiłem?

    wprawdzie banalna uwaga, ale czy telefon _wyświetlał_ zasięg g3 czy g2?

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-04-06 21:33:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > wprawdzie banalna uwaga, ale czy telefon _wyświetlał_ zasięg g3 czy g2?

    Oczywiście, to pierwsza rzecz, którą sprawdziłem w obu aparatach (Samsungi
    F480 i Wave 723)

    JoteR

  • 5. Data: 2013-04-06 21:37:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "darnok" napisał:

    > Dzialaja bez problemu.
    > Jak chcesz zweryfikowac ktory tel ma problem zrob z kazdego polaczenie
    > video na numer: +48790200200 (normalna taryfikacja) - to numer video
    > poczty glosowej play.

    Dumna zipa w obu aparatach. Przetrzepię jeszcze opcje w Play24, może
    włączenie jakiejś blokady typu SMS Premium czy czegóś przyniosło taki
    efekt? Chodziło mi o potwierdzenie, że to mój lokalny problem, a nie
    jakieś fanaberie sieci Play.

    JoteR

  • 6. Data: 2013-04-06 21:47:53
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 6 Apr 2013 21:33:01 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >Oczywiście, to pierwsza rzecz, którą sprawdziłem w obu aparatach (Samsungi
    >F480 i Wave 723)

    Jedyne wyjście to próba ustawienia ręcznego logowania do sieci 3g
    jeśli są dostępne oczywiście najpierw samego play a później jak
    działać nie będzie to Orange albo Plus. Może też to być związane z tym
    że niedługo udostępniony zostanie roaming z T , z tego co wiem to
    pracownicy play już to testują więc może to mieć jakiś wpływ bo na
    pewno sieć wymaga rekonfiguracji w takim przypadku.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-04-06 22:52:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 06 Apr 2013 21:24:36 +0200, darnok
    <d...@a...spam.ch> wrote:
    > Jak chcesz zweryfikowac ktory tel ma problem zrob z kazdego
    polaczenie
    > video na numer: +48790200200 (normalna taryfikacja) - to numer video

    jakie ma zastosowanie taka poczta (ten konkretny nr)?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2013-04-07 12:23:45
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>