  • 91. Data: 2013-04-13 22:08:33
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żno?ci konta" - teraz jest to płatne!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-13 21:59, J.F. pisze:

    > Zakonotuj sobie - nie znasz wszystkich samochodow.

    Ok, zakonotuj sobie - wskaż taki samochód, który takiej funkcjonalności
    nie posiada. Zupełnie poważnie pytam. Poczekam, cierpliwie.

    > A ile kosztuje sprawdzenie stanu konta w bankomacie w twoim banku ?

    0.

    > Nie takie swietne pomysly weszly w zycie :-(

    Widzę, że je promujesz.

  • 92. Data: 2013-04-13 23:21:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 22:08:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ok, zakonotuj sobie - wskaż taki samochód, który takiej funkcjonalności
    > nie posiada. Zupełnie poważnie pytam. Poczekam, cierpliwie.

    Dacia 1310, sierra, modelu nie pomne i mondeo mk1.

    A coz to za bank ?

    J.

  • 93. Data: 2013-04-14 00:36:22
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    > Ok, zakonotuj sobie - wskaż taki samochód, który takiej
    > funkcjonalności nie posiada. Zupełnie poważnie pytam. Poczekam,
    > cierpliwie.

    daewoo tico nie miało

    jeffrey

  • 94. Data: 2013-04-14 09:08:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 13 Apr 2013 22:08:33 +0200, Artur Maśląg wrote:

    > Ok, zakonotuj sobie - wskaż taki samochód, który takiej funkcjonalności
    > nie posiada. Zupełnie poważnie pytam. Poczekam, cierpliwie.

    Lapmki rezerwy? VW T4, na pewno '92.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 95. Data: 2013-04-14 22:53:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-13 23:21, J.F. pisze:

    > Dacia 1310, sierra, modelu nie pomne i mondeo mk1.

    To są przykłady pojazdów, które takiej funkcjonalności nie posiadały?
    Muszę Ciebie zmartwić - miał to nawet Trabant. Wkładałeś taki patyk
    z 'nacięciami' i jak było poniżej ostatniego, to była to funkcjonalność
    wcześniej opisywana. Za darmo.

    > A coz to za bank ?

    Taki sobie.

  • 96. Data: 2013-04-14 22:54:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-14 00:36, Jeffrey pisze:

    > daewoo tico nie miało

    Nie? A czerwonego nie było? W niektórych to nawet coś się
    świeciło ;)

  • 97. Data: 2013-04-14 23:00:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 22:53:00 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > To są przykłady pojazdów, które takiej funkcjonalności nie posiadały?
    > Muszę Ciebie zmartwić - miał to nawet Trabant.

    I po cholere wyjezdzasz z trabantem kiedy mowimy ze sa samochody ktore
    tego nie maja ? Mial nawet maluch, a mondeo nie ma (wspolczesne juz
    ma)

    > Wkładałeś taki patyk
    > z 'nacięciami' i jak było poniżej ostatniego, to była to funkcjonalność
    > wcześniej opisywana. Za darmo.

    Ale mowa o lampce rezerwy, takie cos co "bije po oczach" i informuje
    dobitnie "zaraz stane".

    > Taki sobie.

    A konkretnie ?

    J.

  • 98. Data: 2013-04-14 23:05:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-14 09:08, Michal Tyrala pisze:

    > Lapmki rezerwy? VW T4, na pewno '92.

    A gdzie ja pisałem o samej lampce? W kontekście dyskusji pisałem o
    funkcjonalności, a nie samej lampce. Nie znam samochodu, który by nie
    informował o 'krytycznym' poziomie paliwa. Nawet Trabant z miarką
    tę funkcjonalność posiadał - fakt że zabawnie to może wyglądać, ale
    jak pomiar trzeba było w zabawny sposób dokonywać to i podobnie
    rezerwa wyglądała :)

  • 99. Data: 2013-04-14 23:18:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-14 23:00, J.F. pisze:

    > I po cholere wyjezdzasz z trabantem kiedy mowimy ze sa samochody ktore
    > tego nie maja ? Mial nawet maluch, a mondeo nie ma (wspolczesne juz
    > ma)

    W kontekście dyskusji to Mondeo taką funkcjonalność posiadało. Na
    wskaźniku. Nie było to płatne, zawsze dostępne i jasno informowało
    o tym, że paliwka to tak krytycznie mało, ale jechać jeszcze można.
    Dodatkowo Twoja analogia ze stanem na koncie prepaida jest zwyczajnie
    głupia, ponieważ nie wiesz, czy brak informacji o stanie środków
    wystarczy na cokolwiek.

    > Ale mowa o lampce rezerwy, takie cos co "bije po oczach" i informuje
    > dobitnie "zaraz stane".

    Nie o lampce, a generalnie o bezpłatnej informacji o małym stanie
    'środków'. To mają zasadniczo wszystkie samochody cywilne - w tym te,
    które wymieniłeś.

    > A konkretnie ?

    Obsługa bywa niekompetentna.

  • 100. Data: 2013-04-15 08:30:51
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Nie? A czerwonego nie było? W niektórych to nawet coś się
    > świeciło ;)

    jakiś kretyn wymyślił że lampka niezapięcia pasa jest ważniejsza niż
    rezerwy - może w pierwszych wersjach było inaczej, ja miałem rocznik
    1997

    jeffrey