  • 21. Data: 2013-04-10 14:35:14
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    The Matrix has you, Michal Tyrala...
    >> -3pln/ rok roczna ważność konta
    > A nie 3zl/mc?

    Na miesiąc. 3/rok można spokojnie przeżyć :)
    Ale i tak regulamin mówi, że oferta jest wazna "do odwołania, jednak nie dłużej
    niż do 09.10.2013 r."
    Hehe.

    Sławek
    --
    ________ - Dlaczego pies soltysa Wachocka byl najostrzejszym psem na swiecie?
    _/ __/ __/ - Bo jak zdechl to lancuch jeszcze trzy dni szczekal.

  • 22. Data: 2013-04-10 14:45:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-10 14:26, Artur Maśląg pisze:

    > Może je kasował, bo spam ;)

    Ty, Maśląg, nie masz jakiejś kobity? Czep się jej.
    Jesteś najbardziej upierdliwą osobą, jaką spotykam na newsach. Musisz
    leczyć niezłe kompleksy tym swoim gadaniem. Rozumiem, żeś pewnie 40
    letni prawiczek i tyle masz od życia, co sobie pogadasz w Internecie.

    Toleruję Cię, ale nawet moja tolerancja ma swoje granice.

    Sławek - żadnych SMSów nie przysłali. Dzisiaj pierwszy z informacją, że
    przedłużyli usługę.

    --
    MN

  • 23. Data: 2013-04-10 15:20:05
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-10 14:45, Marcin N pisze:

    > Ty, Maśląg, nie masz jakiejś kobity? Czep się jej.

    Rozbawiłeś mnie do łez :)

  • 24. Data: 2013-04-10 19:27:23
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-04-10 09:01, Marcin N pisze:
    > No to gnojki pojechali.
    >
    > Nagle usługa stała się płatna 3 zł miesięcznie. Po prostu dostałem SMSa,
    > że przedłużyli mi usługę o miesiąc. Zajrzałem na ich stronę - a tam opłaty!

    A jakie są właściwie ważności konta po doładowaniu bez tej promocji, bo
    doprawdy na stronie t-mobile nie można tego znaleźć...

  • 25. Data: 2013-04-10 19:32:02
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > A jakie są właściwie ważności konta po doładowaniu bez tej promocji, bo
    > doprawdy na stronie t-mobile nie można tego znaleźć...

    Dobra, znalazłem, ale da sie tylko przez google - ze strony bez szans,
    tak ukryte:
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_kart
    e/doladuj_konto/nominaly_waznosc

  • 26. Data: 2013-04-10 23:29:17
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    AL wrote:

    > mozesz sprawdzic online
    > lub z aplikacji spod androida - obie metody za darmo (no nie liczac
    > kosztu polaczenia - ale zakladam, ze masz dod. pakiet danych)

    apka nie działa dla TT tylko do kont ABO, chyba że coś ostatnio się
    zmieniło

    jeffrey

  • 27. Data: 2013-04-11 08:11:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-10 19:32, Skylla pisze:

> [...]
    > tak ukryte:
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_kart

    O kurczę! Skrócili.

    O ile pamiętam, to przedłużenie o miesiąc było zwykle tańsze.

    Ewidentnie podnoszą ceny w tak taku. Ta promocja: rok ważności - musiała
    ich solidnie uderzyć po kieszeni.

    Masz rację - znalezienie czegokolwiek na ich stronie to dramat.
    Zakładam, że to świadome działanie mające na celu zaciemnienie tego, ile
    tak naprawdę musi płacić klient.

    --
    MN

  • 28. Data: 2013-04-11 09:03:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Jeffrey nabazgrał(a):

    > apka nie działa dla TT tylko do kont ABO, chyba że coś ostatnio się
    > zmieniło

    Działa ale pokazuje tylko stan konta.

  • 29. Data: 2013-04-11 10:13:47
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    >
    > Masz rację - znalezienie czegokolwiek na ich stronie to dramat.
    > Zakładam, że to świadome działanie mające na celu zaciemnienie tego, ile

    Skoro po dezaktywacji pakietu ważność zostaje, to może można aktywować
    go, zrobić połączenie, które przedłuży na rok, deaktywować (3 zł pobiorą
    za te 1 miesiąc) i to samo dopiero za rok?

  • 30. Data: 2013-04-11 11:14:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-04-11 09:03, Chris pisze:
    > Jeffrey nabazgrał(a):

    > Działa ale pokazuje tylko stan konta.

    dokladnie tak - dobre i to (choc wolalem stary, darmowy 9898).