  • 1. Data: 2013-04-08 07:12:37
    Temat: robienie kopii Androida
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    Chcę sobie zrobić kopię systemu z Androidem 2x. Nie odpowiada mi
    Titanium Backup. Odtwarzanie backupu wymaga zatwierdzania każdej
    aplikacji (mam telefon z prawami roota). Marzy mi sie coś, co będzie jak
    obraz dysku twardego w komputerze - uruchamiam aplikację, wskazuję
    ścieżkę danych i dalej już idzie samo, odtwarzane są aplikacje, dane
    itp. Telefon HTC WIldfire, jeżeli ma to znaczenie.
    Dzięki za radę
    dcim

  • 2. Data: 2013-04-08 09:45:31
    Temat: Re: robienie kopii Androida
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 08 Apr 2013 07:12:37 +0200, dcim24 <d...@g...com> wrote:

> [...]
    >ścieżkę danych i dalej już idzie samo, odtwarzane są aplikacje, dane
    >itp. Telefon HTC WIldfire, jeżeli ma to znaczenie.

    clockworkmod recovery, nie wiem czy u ciebie będzie to działać, jeśli
    tak to normalnie restartuje się telefon włącza się taka konsola i są
    różne opcje od wgrania romu po całkowity backup telefonu, coś jak
    kopia dysku całego systemowego z wszystkim, można to odtworzyć w
    każdej chwili.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-04-08 10:31:15
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą dizel
    naskrobał(a):

> [...]
    > różne opcje od wgrania romu po całkowity backup telefonu, coś jak
    > kopia dysku całego systemowego z wszystkim, można to odtworzyć w

    Że się dopytam, program potrzebuje roota? Backup robi na karcie czy na
    kompa od razu?

    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -

  • 4. Data: 2013-04-08 12:19:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 8 Apr 2013 10:31:15 +0200, " ...:::WISKOLER:::..."
    <j...@b...rh> wrote:

    >Że się dopytam, program potrzebuje roota? Backup robi na karcie czy na
    >kompa od razu?

    Roota pewnie wymaga, ja mam rom modowany i roota, kopie robi na karcie
    pamięci.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-04-08 12:30:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Tak to mniej więcej wygląda:
    http://www.youtube.com/watch?v=I5-LvTG93Og
    Nazywa się to nandroid backup i robi się za pomocą CWM