  • 71. Data: 2009-07-07 10:48:23
    Temat: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    news:h2v12u$8s1$1@inews.gazeta.pl...

    > A ty zwykłym, szczylowatym kibord łoriorem. Idź na forum Onetu, znajdziesz
    > tam więcej kolegów na swoim poziomie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > de Fresz

    Ten Ludwin to pewnie jakis typowy wsioski dresiarz....Ja go kompletnie
    zlalem i te jego prymitywne odzywki...

  • 72. Data: 2009-07-07 10:48:46
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Nie uogólniaj tego raczej na całe Niemcy, bo i tam są okolice (i
    > bynajmniej nie slumsy), gdzie coś wartościowego spuszczonego z oka,
    > zniknie w kilkadziesiąt sekund.

    Polacy poróżują ;)

    JD

  • 73. Data: 2009-07-07 10:50:58
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-07 12:48:46 +0200, "JD" <j...@g...com> said:

    > Polacy poróżują ;)

    Akurat tam mogą nie wygrać z turecką konkurencją (skoro już lecimy po
    stereotypch)
    ;-)

    de Fresz

  • 74. Data: 2009-07-07 10:53:00
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "none" <""algha\"@(none)"> wrote in message
> [...]
    > idiota, ze to ze soba zabral. Ale wazniejsze jest to, ze na drugi dzien
    > wszystko na niego czekalo w biurze imprezy. Wszystko z pieniedzmi
    > wlacznie.
    > I nie chodzi o to ze mial szczescie. Ale takie wydarzenia pokazuja, ze sa
    > kraje, gdzie myslenie "frajer wiec go nalezy zlupic" nie jest powszechne.
    > Zgadzam sie - pozostawianie bez opieki wartosciowych przedmiotow nie jest
    > najmadrzejsze. Ale nie "samo w sobie" tylko ze wzgledu na to, ze w okol
    > jest pelno takich jak Ty, ktorzy moze tego nie wykorzystaja ale dadza na

    Ale jakie ja daje przyzwolenie....Ja bym zlodziejowi od razu polamal reke
    gdybym zlapal...A waze ponad 100kg i mam wybitna krzepe....Polamalbym
    skurwiela na kawalki gdybym tylko gdzies dorwal, ze cos kradnie. Moj
    stosunek do zlodziejstwa jest taki, ze jest to najgorsza i najpodlejsza
    cecha ludzka...Ale, ale czy byloby tyle zlodziejstwa gdyby okradani mieli
    rozum....Zapewne byloby tego i o 50% mniej....A co do Niemiec to jest to
    kwestia mentalnosci....Ja gdybym prowadzil restauracje i u mnie klient
    zostawil cokolwiek to rowniez bym to schowal, staral sie go znalesc i oddac.
    Bo wiem jaka bylaby radosc tego zmartwionego czlowieka po odnalezieniu
    zguby. I zapewne drugi raz nie zostawilby sprzetu pod stolem....

  • 75. Data: 2009-07-07 12:11:40
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Rzecze Henry(k):

    > A tam, obiektyw za siedem kafli, co to takiego?

    rzeczywiscie... nic tylko sie wieszać....:)

  • 76. Data: 2009-07-07 12:53:28
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Virck wrote:

    > Ten Ludwin to pewnie jakis typowy wsioski dresiarz....Ja go kompletnie
    > zlalem i te jego prymitywne odzywki...

    Wspomniany "wioskowy dresiarz" podziela za to Twoje poglady na sprawy
    kradziezy...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 77. Data: 2009-07-07 13:41:44
    Od: "Sniper" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesci niosa sie szybko- i juz ni etak latwo znalezc nabywce na "okazje".
    > Jakis sposob w tym jest.
    >
    > pozdro
    > elm
    i w tym rzecz, "okazje" -zamiast kupić w legalnym źródle często korzysta się
    z okazji... by zaoszczędzić kilkadziesiat zł.
    A że jeszcze 20 minut temu ta okazja miała właściciela... no cóż...

    pozdr
    Snip

    4222 (20090707) __________

  • 78. Data: 2009-07-07 13:50:19
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> wrote in message

    > Wspomniany "wioskowy dresiarz" podziela za to Twoje poglady na sprawy
    > kradziezy...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mikołaj

    Nie moze byc....

  • 79. Data: 2009-07-07 18:09:23
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Henry(k) wrote:
    > Wiadomo co takiego - narzędzie. Drogie, ale nadal narzędzie.
    > I da się odkupić, a zepsutą opinię odpracować trudniej.

    Widzisz, są ludzie, którzy w nosie mają opinię.
    Nie martwi ich to, że czasem zupełnie spartaczą robotę.
    Słyszałem nawet o bezczelnych typach, którzy dzień przed robotą
    renegocjowali stawki. Bo co ich tam?
    A 7 tysięcy to więcej niż tysiak za jedną fuchę odwaloną byle szybko.
    Dziwisz się więc, że może być żal?
    Niestety taki świat.

    d.

  • 80. Data: 2009-07-07 22:27:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "none" napisał
> [...]
    > kraje, gdzie myslenie "frajer wiec go nalezy zlupic" nie jest powszechne.

    Tyle, że to niczego nie dowodzi, ot pojedyńczy przypadek, fakt -
    spektakularny pod każdym względem.
    Takich jest na pęczki wszędzie i wszędzie zyskuja rozgłos (wiele osób
    utyskujących na polskie realia zapewne wpadnie w lekki szok):
    http://www.rmf.fm/fakty/?id=151371
    http://www.rmf.fm/fakty/?id=152704
    http://www.112.pl/mazowieckie/uczciwy-znalazca-75.00
    0-zlotych-1197.html
    W każdym wypadku są to sumy przykraczające oktoberfestową przygodę.

    Na mnie co innego zrobiło jakis czas temu wrażenie. Był to opis
    "dystrybutorów" napojów w bodaj nowozelandzkich górach. Mają one postać
    pojemnika z napojami i puszki na pieniądze bez żadnego nadzoru i mechanizmu
    warunkującego konsumpcję uiszczeniem zapłaty. Po prostu idziesz sobie,
    wrzucasz pieniążek i bierzesz puszkę. Podobno działa to idealnie - w sensie
    finansowym, ergo i logistycznym bo komuś po prostu opłaca się uzupełniać
    zasoby.

    To by był prawdziwy test na uczciwość ludzką i obywatelską i idę o zakład,
    że większość europejskich krajów oblałaby go z buta. Obstawiałbym wyjątki
    typu Szwajcaria, może Austria, Szwecja itp.
    Ale to też nie ze względu na to czy dany naród ma takie czy inne inklinacje,
    a w związku ze specyfiką, powiedzmy gospodarczo-społeczną.

    adam