    From: "Virck" <v...@v...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: UWAGA !!! Skradziono torbę ze sprzętem Olympus
    Date: Tue, 7 Jul 2009 12:53:00 +0200

    "none" <""algha\"@(none)"> wrote in message
    news:1246959449.244032@news1nwk...
    > OK. To ja Ci napisze o nieco innym kraju i nieco innym wydarzeniu z
    > diametralnie innym zakonczeniem.
    > Jest taka sobie impreza w Monachium - Oktoberfest. Kto byl to wie - kilka
    > tysiecy bawiacych sie przy piwie ludzi z wielu krajow swiata. Kilka lat
    > temu znajomy zostawil tam torbe z laptopem, paszportem, portfelem (z
    > pieniedzmi) i biletami lotniczymi. Najzwyczajniej w swiecie polozyl ja pod
    > stolem i zapomnial.
    > Wg. Twojej teorii - frajer a nawet idiota dodatkowo wspolwinny. Wg. mnie
    > idiota, ze to ze soba zabral. Ale wazniejsze jest to, ze na drugi dzien
> [...]

    Ale jakie ja daje przyzwolenie....Ja bym zlodziejowi od razu polamal reke
    gdybym zlapal...A waze ponad 100kg i mam wybitna krzepe....Polamalbym
    skurwiela na kawalki gdybym tylko gdzies dorwal, ze cos kradnie. Moj
    stosunek do zlodziejstwa jest taki, ze jest to najgorsza i najpodlejsza
    cecha ludzka...Ale, ale czy byloby tyle zlodziejstwa gdyby okradani mieli
    rozum....Zapewne byloby tego i o 50% mniej....A co do Niemiec to jest to
    kwestia mentalnosci....Ja gdybym prowadzil restauracje i u mnie klient
    zostawil cokolwiek to rowniez bym to schowal, staral sie go znalesc i oddac.
    Bo wiem jaka bylaby radosc tego zmartwionego czlowieka po odnalezieniu
    zguby. I zapewne drugi raz nie zostawilby sprzetu pod stolem....