  • Data: 2024-07-12 08:02:41
    Temat: Re: USB -> jack
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-10 12:16, r...@k...pl wrote:
    > Wed, 10 Jul 2024 11:47:16 -0500, w <v6mdul$v7u$1@news.chmurka.net>, ptoki

    > K**wa. To jest pendrive, a nie mp3player.

    jprdl. ten kabelek to mp3 player, gra pliki z pendirva jaki w niego
    wetkniesz.

    Wypij kawe, przeczytaj jeszcze raz co tam wyzej jest napisane.

    > Suwka jest do wysuwania złącza.

    > Gdzie ty widziałeś mp3playera grającego przez USB?

    W szufladzie mam. Ale nie grajacego przez usb a grajacego Z usb.

    Nie wiem czy sie rozumiemy.
    Ten kabelek wpinasz w aucie do aux. Ten jack ma 4 styki. Tak jak zestaw
    sluchawkowy i na parze jest zasilanie. To zasila grajka mp3 w drugim
    koncu tego kabelka. Gniazdko usb jest podpiete do tego grajka i jak
    wsadzisz tam pendrive to grajek se go bedzie czytal i wysylal audio do
    jacka.

    Czy sie rozumiemy czy jednak myslisz ze to dziala inaczej?

    BO: Nie znam auta ktore na AUX wysyla dzwiek. Moze jakies jest ale nie znam.

    --
    Lukasz