  • Data: 2024-07-12 09:31:27
    Temat: Re: USB -> jack
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Jul 2024 01:02:41 -0500, ptoki wrote:

    > jprdl. ten kabelek to mp3 player, gra pliki z pendirva jaki w niego
    > wetkniesz.
    >
    > Wypij kawe, przeczytaj jeszcze raz co tam wyzej jest napisane.

    > W szufladzie mam. Ale nie grajacego przez usb a grajacego Z usb.
    >
    > Nie wiem czy sie rozumiemy.

    Może tak: bywaly np w telefonach pomysły, ze słuchawki podłączy sie
    przez gniazdo USB. I to chyba nawet sluchawki analogowe.
    Mogą być tez sluchawki/głośniki "cyfrowe", podłączane przez USB.

    I wtedy nie dziwi taki kabelek, gdzie z jednej strony mamy USB,
    a z drugiej jacka audio. Kabelek moze być prostą przejsciówką,
    albo zawierac przetworniki C/A z USB. Zasilanie byłoby od strony
    telefonu, czy tam playera mp3. Choc mogłoby tez być ze strony radia,
    i przy okazji ładować telefon.

    Ale na zdjęciach mamy pamięć USB.

    > Ten kabelek wpinasz w aucie do aux. Ten jack ma 4 styki. Tak jak zestaw
    > sluchawkowy i na parze jest zasilanie. To zasila grajka mp3 w drugim
    > koncu tego kabelka. Gniazdko usb jest podpiete do tego grajka i jak
    > wsadzisz tam pendrive to grajek se go bedzie czytal i wysylal audio do
    > jacka.

    Mogło by tak być, ale wymagałoby to zasilania od strony radia, i było
    wyjątkowo głupie w obsludze, bo żadnych możliwości sterowania.

    Wygląda jednak na to, ze jakies radia mają interfejs USB na gniezdzie
    AUX, i ten kabelek to prosta przejsciówka.
    A mp3 player wbudowany w radio, i tam ma obsluge i wyswietlacz.

    > Czy sie rozumiemy czy jednak myslisz ze to dziala inaczej?
    > BO: Nie znam auta ktore na AUX wysyla dzwiek. Moze jakies jest ale nie znam.

    U mnie w Vectrze sa na konsoli między fotelami gniazda jack na
    słuchawki - jakby sobie ktos z tylu chciał posłuchac dyskretnie radia
    czy CD.

    Ale w tym kabelku zdecydowanie nie o to chodzi.

    J.