  • Data: 2024-07-12 10:55:37
    Temat: Re: USB -> jack
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 12 Jul 2024 01:02:41 -0500, w <v6qgu2$nei$1@news.chmurka.net>, ptoki

    > jprdl. ten kabelek to mp3 player, gra pliki z pendirva jaki w niego
    > wetkniesz.

    :D
    Przecież tam nie ma żadnej elektroniki, która umożliwiłaby obsługę sysemu
    plików.

    > W szufladzie mam. Ale nie grajacego przez usb a grajacego Z usb.

    Opowiedz jak gra z usb :D

    > Nie wiem czy sie rozumiemy.
    > Ten kabelek wpinasz w aucie do aux. Ten jack ma 4 styki. Tak jak zestaw
    > sluchawkowy i na parze jest zasilanie. To zasila grajka mp3 w drugim
    > koncu tego kabelka.

    Jakiego grajka jak tam jest pendrive :D :D

    > Gniazdko usb jest podpiete do tego grajka i jak
    > wsadzisz tam pendrive to grajek se go bedzie czytal i wysylal audio do
    > jacka.

    Dlaczego do moich postów często przyczepiają się kompletni ignorancji nie
    rozumiejący działania takiej elektroniki na poziomie podstawowym?
    1. To jest pendrive, a nie mp3.
    2. Nawet gdyby to był mp3player, to taki player nic nie wysyła do USB, najwyżej
    na wyjście audio.
    3. Nawet gdyby był jakiś mp3player, który wysyła audio po USB, to jest to
    rozwiązanie absurdalne, to łatwiej połączyć przez jack in-out.

    > Czy sie rozumiemy czy jednak myslisz ze to dziala inaczej?

    Nie masz pojęcia o czym piszesz.