  • Data: 2017-01-27 01:18:33
    Temat: Re: USB C - czy to krok wstecz w ładowaniu? cz. 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Jan 2017 00:41:52 +0100, Marek napisał(a):

    > Obyś się nie zdziwił. Zerknij w parametry audiofilskich wzmacniaczy
    > audio. Wszystkie one ważą po 20 lub więcej 20kg i żaden z nich nie ma
    > przetwornicy. Zapewniam Cię, że tu o przesądy nie chodzi lecz o
    > mierzalne zakłócenia.

    Sa i mniej audiofilskie
    http://www.electronic-star.pl/Skytec-SPL1000-Audio-L
    ED-Wzmacniacz-DJ-PA-2800W-Equalizer_i401.htm

    Jesli wierzyc w te 2*500W ...nie, transformatora nie ma, skoro 4.8 kg
    wazy.

    > A tak na marginesie to zwykle są znacznie niższe częstotliwości niż 200kHz.

    wezmy cos nowoczesnego ...
    http://www.ti.com/product/lm27313/description

    Nie mniej niz 1.15 MHz.

    > W starych Nokiach chodziło zapewne o te ćwierć centa.

    To raczej byl szczyt popularnosci, a nie widmo bankructwa :-)

    > Wsio ryba, kupa dymu z tego będzie a reszta to poezja nazewnictwa.

    Spawarka spawa łukiem elektrycznym.

    > Jak nieplanowany eksperyment wykazał - nie ma na to żadnego
    > zabezpieczenia, nawet w Apple jak sam cytowałeś i ja również mógłbym
    > przytoczyć. Złącze się jara bez względu czy nazwiemy to spawarką czy
    > żarówką.

    Ale tam sie chyba nie zlacze zjaralo, tylko cos w srodku
    http://www.techtimes.com/articles/131187/20160205/ch
    eap-usb-type-c-cords-can-burn-your-gadgets-best-usb-
    c-accessories-to-buy-instead.htm
    http://www.theverge.com/2016/2/4/10916264/usb-c-russ
    ian-roulette-power-cords

    J.