  • Data: 2017-01-28 00:56:51
    Temat: Re: USB C - czy to krok wstecz w ładowaniu? cz. 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Jan 2017 21:11:57 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    ED-Wzmacniacz-DJ-PA-2800W-Equalizer_i401.htm

    > O tym właśnie piszę. Przetwornice spotyka się wyłącznie w popularnych
    > urządzeniach audio, gdzie jakość dźwięku nie jest wyznacznikiem, a i tu
    > to też nie często.

    Nie wiem czy to taki popularny sprzet. Tak czy inaczej - coraz wiecej
    przetwornic w sprzecie audio.

    > A co do linka... po wadze i wielkości bezpiecznika (2A) wnioskuję, że
    > zasilacz jest transformatorowy. Oczywiście moc w marketingu wylosowano
    > ją z kapelusza. Nie zdziwiłbym się gdyby miał 2x20W podobnie jak ma dwa

    Oni tam pisza 3000W, to mysle, ze choc 2*150 powinien miec :-)

    > W moim sprzęcie moc jest "zaledwie" 7x120W transformator nadaje wagę
    > rzędu 18kg. Nie da się uzyskać 1000W na dzwonkowym transformatorze.

    I dlatego podejrzewam, ze tam jest przetwornica.
    Odejmij obudowe, radiatory - na potrzebne trafo nie starczy.

    > Każda przetwornica szumi. Niezależnie od częstotliwości pracy. Przecież
    > zasada pracy polega na kluczowaniu elementu indukcyjnego. Odpowiedzią
    > jest impuls. A jakie widmo częstotliwościowe ma impuls? :-D

    Jeszcze wieksza. Tym bardziej nie uslyszysz.
    Ale tu moga powstac i nizsze.

    > Po drugie sądzisz, że częstotliwość ponadakustyczna nie wpływa na
    > działanie wzmacniacza audio? Podpowiem: możesz nawet spalić zwykły
    > wzmacniacz w ten sposób, nie wspominając, że przed śmiercią będzie
    > charczał agonalnie.

    Ale nie charczy, nie pali sie i piskow tez nie slychac.
    Przynajmniej tak mysle, bo by takiego g* nikt nie kupil :-)

    eap-usb-type-c-cords-can-burn-your-gadgets-best-usb-
    c-accessories-to-buy-instead.htm
    ian-roulette-power-cords

    > Nawet o tym poprzednio pisałem wspominając o tym, że Amazon banuje
    > sprzedaż kabli USB-C bez certyfikatu. Dla mnie jako użytkownika nie ma
    > znaczenia gdzie dym powstanie lecz ma znaczenie, że koncepcja zasilania
    > wysokoprądowego urządzeń telefonicznych za pomocą cieniutkich drucików
    > jest chorą ideą.

    Ale o ile zrozumialem, to cienkie druciki nie byly problemem.
    Kabel cos zle sygnalizowal, urzadzenie pociagnelo duzy prad, port
    zasilajacy z drugiej strony tego nie wytrzymal. I nie gniazdo, tylko
    obwod zasilania w srodku.

    W jednym z przypadkow chyba zamienili + z -, to sie nie a co dziwic,
    ze padlo ... ale znow - te cienkie styki nie mialy problemu z
    przeniesieniem niszczacego pradu.

    J.