  • Data: 2017-01-31 19:08:59
    Temat: Re: USB C - czy to krok wstecz w ładowaniu? cz. 2
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-29 o 01:46, re pisze:

    > Szukasz forum na ten temat, rejestrujesz się, korzystasz.

    Konkretny przykład dotyczący Photoshopa. Adobe prowadzi forum ale tam
    jedynie prowadzi się dyskusje techniczne. Coś komuś nie udało się
    zainstalować lub sypie się. Nie ma wymiany doświadczeń. Tym tematem
    bardzo interesowałem się i nie znalazłem innej opcji niż grupy Usenet,
    które wymierają. Podobnie sprawa się ma dla tematu fotografii.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek