  • Data: 2017-02-01 12:53:32
    Temat: Re: USB C - czy to krok wstecz w ładowaniu? cz. 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o6qjir$vr2$...@n...icm.edu.pl...
    W dniu 2017-01-28 o 00:56, J.F. pisze:

    >Nie zgodzę się. Jedynie w POPULARNYM sprzęcie audio. :-)

    Popularnego jest duzo :-)
    Poza tym moze byc np w estradowym sprzecie, ktory nie musi miec
    oblednej jakosci.

    >Super! Więc z bateryjki zasili jednak całe miasto w prąd :-) Kocham
    >marketingowców :-D

    No coz, temat na dluzsza dyskusje, moze nie klamia az tak bardzo ...
    tym niemniej nawet te 2*150W wymaga ~500W trafo, a to juz troche wazy.

    >Zresztą nie ma o czym dyskutować. Osobiście nie wyobrażam sobie
    >przetwornicy w torze audio a nawet stosowania jednego zasilacza dla
    >sekcji cyfrowej i analogowej wzmacniacza audio. To podstawy
    >projektowania analogowych urządzeń akustycznych.

    A potem wtryniasz procesor cyfrowy, ktory halasuje po zasilaniu na
    wszystkich pasmach.

    >J/w. Przypuszczam, że jak większość populacji nie zwracasz uwagi na
    >jakość brzmienia, czego Ci zazdroszczę. Słuchanie staje się wtedy
    >tanie :-)

    Albo te nielubiane efekty sa na tak malutkim poziomie, ze 99% ludzi
    nie zauwaza :-)

    >Zapewne nie wiesz nawet, że może być lepiej, a nawet niewyobrażalnie
    >lepiej. Marketing już o to zadbał. Posłuchaj sobie kiedyś tego samego
    >utworu na dobrej jakości sprzęcie, raz w wersji CD a chwilę potem na
    >SACD. Zwykle na SACD nie ma ingerencji marketingu. Polecam Depeche
    >Mode. Tam różnice są kolosalne. Nie wiem czy na zaszumionym
    >wzmacniaczu jaki przytoczyłeś będzie różnicę słychać. Jeśli kręcisz
    >się w okolicach 3miasta, to mogę Ci to zaprezentować.

    Podejrzewam, ze on az tak bardzo nie szumi. Inne wady byc moze ma.

    >Pomijam skrajne przypadki zamiany żył kabla. A problemem były głównie
    >cienkie druciki, a konkretnie ich rezystancja. Wskutek tego
    >dochodziło do spalenia wtyku / złącza / urządzenia (i/lub). U mnie
    >jedynie kabel (na szczęście) spalił się wywnętrz i bez dymu.

    No wlasnie przeczytalem te trzy podane przypadki, i wydaje mi sie, ze
    w zadnym nie uszkodzilo sie samo gniazdo/wtyk, tylko cos dalej w
    urzadzeniu.

    Po zamianie biegunow zasilania to wcale nie dziwi, ze podlaczany slave
    przejsciowka-miernik ulega uszkodzeniu, przy poborze nadmiernego pradu
    nie dziwi, ze cos pada w hoscie zasilajacym.
    Ale samo gniazdo i wtyk sa dobre.

    J.