  • Data: 2016-02-01 15:34:22
    Temat: Re: USB-C
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 01.02.2016 um 12:09 schrieb J.F.:
    > Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości grup

    > Hm, to teraz kabel bedzie mial chipa ?
    >
    > Bo zauwaz, ze w zasadzie nie trzeba, tam po obrocie prawie wszystko jest
    > na swoim miejscu, tylko gdzies trzeba polaczyc odpowiednie strony kabla.
    > Tylko nie jestem pewien - przewiduja po dwa kanaly danych czy niektore
    > urzadzenia moga miec pojedyncze ?
    > I kto wtedy zamienia strony - jedno z urzadzen, czy kabel ?
    >
    > Wychodzi jednak na to, ze kabel ma miec 24 osobne druty, no moze troche
    > mniej, jesli sie polaczy zasilania i masy.
    > Taaa ... to te druty beda srednicy 0.0nic :-)

> [...]

    ... i prąd do 3A!
    Wygląda na to, że kabel ma mieć czipa, tak jak Lightning. Wg
    specyfikacji USB3.1 jest tylko jeden kanał, ale USB-C nie musi być
    USB3.1 i vice versa. Vide wiki:
    As outlined by the USB Type-C Cable and Connector Language Usage
    Guidelines,[7] if a product supports USB Type-C, it does not necessarily
    support USB 3.1 and USB Power Delivery

    A kabel ma mieć 17 drutów. Zresztą zobacz tutaj:
    https://en.wikipedia.org/wiki/USB_Type-C

    Waldek