eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Data: 2010-12-09 20:41:32
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2010-12-09, o godz. 20:26:32
    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Ty to masz naprawdę pecha - w życiu tyle nie czekałem, niemniej czasem
    > poczekać trzeba i to niezależnie od tego gdzie się dzwoni.

    Pocieszę Cię - jak byłem raz chory i padło łącze to natychmiast
    odebrali. :-P

    > No popatrz - ciekawe czemu mi tak tradycyjnie nie odpowiadają. Owszem,
    > takie odpowiedzi się czasem zdarzają, ale nie jest to standard.

    Nie mam pojęcia. Mi zawsze zalecają reset modemu mówiąc że nie był
    resetowany np. 3 miesiące. Tyle że jak zanika net to jest to jedna z
    pierwszych czynności po mojej stronie. Potem mi się zwyczajnie już nie
    chce wchodzić na antresolę gdzie ten modem stoi.

    > Mało tego, bywają okresy, kiedy regularnie net zanika na jakiś czas
    > (niezbyt długi) po czym wszystko wraca do normy bez kontaktu z
    > konsultantem. Trwają jakieś prace - dodatkowo ichni telefon też
    > jest wtedy zazwyczaj nieczynny i jeśli dzwonię to z komórki.

    A u mnie zanika tylko net. Zanik sygnału TV kojarzę dwa-trzy razy przez
    parę lat. Co ciekawe mimo stałego IP chcą by tak ustawić urządzenie by
    pobierało parametry sieci dynamicznie z ich DHCP.


    > > Pomaga czasami zamiast
    > > rozmowy z konsultantem wybranie promocji - na początku stwierdzą że
    > > nie mają możliwości coś zrobić ale jak się ich przyciśnie to
    > > okazuje się że jednak mogą albo przełączają do innego operatora.
    >
    > A na podstawie czego twierdzisz, że takie postępowanie skraca czas
    > oczekiwania na reakcję konsultanta?

    Na podstawie tego że tak robię zirytowany kwadransem czy dwoma
    oczekiwania i wysłuchiwania muzyczki/reklam/"wszystkie linie są
    zajęte" czy jaki tam komunikat aktualnie mają. Spróbuj kiedyś się
    rozłączyć i wybrać ponownie numer wybierając chęć skorzystania z
    promocji. Odbiorą prawie natychmiast.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: