  • Data: 2010-12-15 09:54:07
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 16:17:03 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Zatem dowodow na fakt iz jest to wciskanie produktu na sile jest
    > conajmniej pare. Jesli udajesz ze tego nie rozumiesz, to widze ze tego
    > nie zmienie i dalsza dyskusja jest pozbawiona sensu. Natomiast mogbys
    > sie zastanowic ze dwa razy zanim wlaczysz sie do dyskusji probujac
    > zanegowac cos ot tak dla zasady i glownie potrafiac krecic glowa na
    > "nie".

    Mogę to potwierdzić. Przy okazji zawierania umowy na dostęp do internetu,
    pakiet internetowy plus karta SIM wychodziły dużo taniej niż sam pakiet
    internetowy. Na początku nie chciałem, żadnych SIMów etc no ale jak
    zobaczyłem cennik to zmieniłem zdanie. Fakt, że teraz przy rezygnacji
    jest okres wypowiedzenia bodajże 45 dni dla tego SIM, więc zabulę za dwa
    miesiące 100% więcej (bodajże zamiast 5 pln jak do tej pory to 10 pln).
    Według mnie jest to wciskanie, korzystne bo korzystne ale jednak
    wciskanie aby wyrobić normy.

    --
    xbartx