  • Data: 2011-02-04 21:29:59
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-04 21:03, Smok Eustachy pisze:
    (...)
    > Ta polityka Aster - klientela przedłużająca umowy miała drożej niż nowi
    > klienci

    Kolejny - to nie jest polityka Aster, tylko wielu operatorów. Ja wiem,
    że dyskusja już dawno odeszła od tematyki grupy, ale warto jednak
    podchodzić do wielu kwestii względnie obiektywnie. Zerknij choćby na
    narzekania starych klientów N-ki, że nowi mają lepiej, taniej itd.
    Ba, zerknij na oferty np. banków.

    > i trzeba było rezygnować i zamawiać jeszcze raz.

    Masz jakieś konkretne doświadczenia, czy będziesz tylko powtarzał różne
    opowieści krążące po internecie? Swoją ścieżką wątek takiego działania
    pojawia się po raz kolejny - wygląda na to, że ludzie chcą być
    oszukiwani i godzą się na takie 'zabawy'. Gdyby nie zamawiali jeszcze
    raz, to pewnie i Aster zaprzestałby takich praktyk, jakie są tutaj
    sugerowane.

    > I bohaterska walka z tym.

    Skojarzenia mam dość jednoznaczne, ale daruję sobie. Jakież to
    bohaterstwo napisać parę pism do operatora? Wiesz, ja właśnie
    z Aster zrezygnowałem (w jednym miejscu), mimo takiej oferty
    z ich strony, że żaden nowy klient by takiej nie dostał? Nie
    musiałem rezygnować i zamawiać jeszcze raz - przysłali mi do
    domu gotowy aneks/umowę do podpisania i odesłania. Gdybym tę ofertę
    dostał po telefonie do nich, to mimo ułomności ich oferty/usług (w
    końcu jest konkurencja, nie są jedyni) to bym ją podpisał ze swego
    lenistwa i ekonomicznego uzasadnienia. Niestety, konsultanci są
    niekompetentni oraz bardzo niegrzeczni (przyznam się, że ich
    ignorancja oraz impertynencja jest dla mnie nie do zaakceptowania
    ostatnimi czasy), więc zakończyłem z nimi dyskusje i napisałem
    reklamację/zapytanie. W obliczu wypowiedzenia 45 dni raczej
    długo nie będę czekał na ich odpowiedź, skoro mają moje telefony,
    maile, wiadomości przez dekoder HD. Przez 2 tygodnie to ja mam
    inną telewizję, inny internet, inny telefon.

    Trzeba być świadomym umów, uwarunkowań oraz świadomości społeczeństwa.