  • Data: 2011-02-02 09:43:33
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 22:36:01 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Aha - a jaki okres wypowiedzenia mają inne umowy Aster? Sprawdzamy
    > wszystkie, czy tylko wybiórczo?

    > Wiesz, 'wciskanie' kłóci się z elementem 'korzystnym' dla klienta.

    No i właśnie się przekonałem ja kto działa. Wypowiedzenie jest na min. 45
    dni przed i jeżeli się nie pamięta to przeskakuje się na stawki z cennika
    i tak to u nich wygląda. Z chwilą podpisania umowy już sobie trzeba
    zaznaczyć jakieś przypomnienie o tej umowie, bo jak nie to płacimy. W
    moim przypadku było tak
    45 internet + 4,99 karta SIM za miesiąc
    teraz za miesiąc płacę odpowiednio
    107,88 internet + 10,09 karta SIM
    Oczywiście należało pilnować umowy, ale u mnie sytuacja wygląda tak, że
    się okazało iż mieszkanie na które jest umowa będzie sprzedane, więc bez
    sensu zawierać nowy cyrograf. A warunki na których byłem wyparowały i
    dowalili 2 razy większe opłaty z cennika, który ni jak ma się do
    aktualnej rynkowej średniej. Pomijam już kolejki w ich punkcie obsługi
    klienta, bo to jest PRL w czystej postaci a przez telefon lub maila nic
    się nie załatwi.

    --
    xbartx