eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Data: 2010-12-13 20:54:43
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-09 21:41, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    (...)
    > Pocieszę Cię - jak byłem raz chory i padło łącze to natychmiast
    > odebrali. :-P

    To jest chyba niemożliwe :)

    > Nie mam pojęcia. Mi zawsze zalecają reset modemu mówiąc że nie był
    > resetowany np. 3 miesiące. Tyle że jak zanika net to jest to jedna z
    > pierwszych czynności po mojej stronie. Potem mi się zwyczajnie już nie
    > chce wchodzić na antresolę gdzie ten modem stoi.

    No ba - mi nawet kiedyś powiedzieli, że mam niezabezpieczony komputer,
    ponieważ mam otwarte porty ... ... .. .... .... .. .. :)
    Jak spytałem konsultanta o revdns i porty kolejnych usług to przeprosił
    i zaczął się konsultować :)

    >> Mało tego, bywają okresy, kiedy regularnie net zanika na jakiś czas
    >> (niezbyt długi) po czym wszystko wraca do normy bez kontaktu z
    >> konsultantem. Trwają jakieś prace - dodatkowo ichni telefon też
    >> jest wtedy zazwyczaj nieczynny i jeśli dzwonię to z komórki.
    >
    > A u mnie zanika tylko net. Zanik sygnału TV kojarzę dwa-trzy razy przez
    > parę lat.

    Z tv problemów zasadniczo nie miałem (ze trzy wymiany dekoderów HD?),
    ale mnie zjeżyli błędami kompresji i przesyłania sygnału. Nie po to
    płaciłem xxx, by oglądać zielone fragmenty ekranu, bądź informację,
    że karta jest zła :)

    > Co ciekawe mimo stałego IP chcą by tak ustawić urządzenie by
    > pobierało parametry sieci dynamicznie z ich DHCP.

    Bezpieczniejsze - jak coś im się zwali (co miało miejsce wiele razy),
    to się jakoś dobijesz, a rodzina wyjdzie na zewnątrz - jak ustawisz
    sztywno, to kaszana.

    >> A na podstawie czego twierdzisz, że takie postępowanie skraca czas
    >> oczekiwania na reakcję konsultanta?
    >
    > Na podstawie tego że tak robię zirytowany kwadransem czy dwoma
    > oczekiwania i wysłuchiwania muzyczki/reklam/"wszystkie linie są
    > zajęte" czy jaki tam komunikat aktualnie mają. Spróbuj kiedyś się
    > rozłączyć i wybrać ponownie numer wybierając chęć skorzystania z
    > promocji. Odbiorą prawie natychmiast.

    W przeciągu ostatnich kilku dni odpowiadali poniżej 10 minut.
    Problem w tym, że ich super odpowiedzi i super oferty zaowocowały
    kolejną reklamacją i wygląda na to, że wymówieniem wszystkiego.
    Zupełnie nie wiem, jakim oni się kluczem ostatnio posługują w
    zakresie kontaktów z klientami.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: