eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UPC kupiło Astera
    Date: Thu, 9 Dec 2010 21:41:32 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 50
    Message-ID: <20101209214132.4980b8d4@babcia-workstation>
    References: <idiqfp$5c3$1@news.onet.pl> <idjfmn$k09$1@news.onet.pl>
    <idjl9s$arr$1@news.onet.pl> <idku28$1lv5$1@news2.ipartners.pl>
    <idl0fe$qp8$1@pyro.tvk.wroc.pl> <idl1n2$1npg$1@news2.ipartners.pl>
    <idl2ot$od3$1@news.onet.pl>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <20101208100342.5d07a940@babcia-workstation>
    <ido4do$86m$1@inews.gazeta.pl> <idoena$eld$1@inews.gazeta.pl>
    <idqis4$mn8$1@inews.gazeta.pl> <idql16$sao$1@news.onet.pl>
    <20101209153553.74d492ef@babcia-workstation>
    <idrahn$lt5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.152.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1291927282 59535 217.153.152.74 (9 Dec 2010 20:41:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Dec 2010 20:41:22 GMT
    X-Newsreader: Claws Mail 3.7.2 (GTK+ 2.18.3; x86_64-pc-linux-gnu)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93543
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2010-12-09, o godz. 20:26:32
    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Ty to masz naprawdę pecha - w życiu tyle nie czekałem, niemniej czasem
    > poczekać trzeba i to niezależnie od tego gdzie się dzwoni.

    Pocieszę Cię - jak byłem raz chory i padło łącze to natychmiast
    odebrali. :-P

    > No popatrz - ciekawe czemu mi tak tradycyjnie nie odpowiadają. Owszem,
    > takie odpowiedzi się czasem zdarzają, ale nie jest to standard.

    Nie mam pojęcia. Mi zawsze zalecają reset modemu mówiąc że nie był
    resetowany np. 3 miesiące. Tyle że jak zanika net to jest to jedna z
    pierwszych czynności po mojej stronie. Potem mi się zwyczajnie już nie
    chce wchodzić na antresolę gdzie ten modem stoi.

    > Mało tego, bywają okresy, kiedy regularnie net zanika na jakiś czas
    > (niezbyt długi) po czym wszystko wraca do normy bez kontaktu z
    > konsultantem. Trwają jakieś prace - dodatkowo ichni telefon też
    > jest wtedy zazwyczaj nieczynny i jeśli dzwonię to z komórki.

    A u mnie zanika tylko net. Zanik sygnału TV kojarzę dwa-trzy razy przez
    parę lat. Co ciekawe mimo stałego IP chcą by tak ustawić urządzenie by
    pobierało parametry sieci dynamicznie z ich DHCP.


    > > Pomaga czasami zamiast
    > > rozmowy z konsultantem wybranie promocji - na początku stwierdzą że
    > > nie mają możliwości coś zrobić ale jak się ich przyciśnie to
    > > okazuje się że jednak mogą albo przełączają do innego operatora.
    >
    > A na podstawie czego twierdzisz, że takie postępowanie skraca czas
    > oczekiwania na reakcję konsultanta?

    Na podstawie tego że tak robię zirytowany kwadransem czy dwoma
    oczekiwania i wysłuchiwania muzyczki/reklam/"wszystkie linie są
    zajęte" czy jaki tam komunikat aktualnie mają. Spróbuj kiedyś się
    rozłączyć i wybrać ponownie numer wybierając chęć skorzystania z
    promocji. Odbiorą prawie natychmiast.

    Zdrówko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: