eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Data: 2010-12-09 13:19:34
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-09 13:42, elmer radi radisson pisze:
    > On 2010-12-08 18:19, Artur Maśląg wrote:
    >
    >> Naprawdę? Nie spotkałem się czymś takim. Owszem, proponowali, ale nic
    >> ponad to.
    >> Mógłbyś dać link do takiej umowy? Ostatnio podpisywałem w listopadzie
    >> 2009 i niczego takiego tam nie ma.
    >
    > Zdaje sie ze aster w internecie draftow umow nie publikuje.

    Szkoda.

    > Owszem, taka
    > umowe mialem w rekach jakos na przelomie 2008/2009.

    No cóż - pozostaje mi tylko uwierzyć na słowo, ponieważ ja się z czymś
    takim nie spotkałem pod konie roku 2009, Maciek napisał, że pod koniec
    2010 (wrzesień) było w pakiecie Quattro.

    >> Niedawno, czy tylko chwilowo?
    >
    > Co ma do rzeczy jakies wydumane "chwilowo"? Niewazne ile to trwalo.

    Owszem, ma znaczenie, tym bardziej, że twierdziłeś, że na siłę wpychają
    SIM.

    > Wazne ze mialo to miejsce i z procedura wciskania karty SIM spotkalem
    > sie dwukrotnie w odstepie 14 miesiecznego czasu trwania umowy. Na
    > koniec jednej i na poczatek kolejnej. W przypadku pierwszej nie dalo
    > sie w ogole zrezygnowac z abonamentu. Sprytnie wliczyli go sobie
    > w to co i tak zamawialo sie jedynie jako pakiet TV+Internet. I tak
    > "promocyjnie" znajdowala sie na nim komorka. Jak ktos jej nie chcial to
    > owszem, mogl zamowic dwie podstawowe uslugi - DROZEJ.

    Przecież sam chciałeś korzystać z promocji. Miałeś wybór.

    > Na takich zasadach, o jakich napisalem. W przypadku kolejnej umowy juz
    > rzekomo "za darmo", wylacznie w celu uzywania jej do laczenia sie z
    > obsluga klienta. Jak sie potem okazalo, wbrew umowie, Aster po trzech
    > miesiacach zaczal naliczac za ta usluge abonament. Po reklamacji i
    > przeslaniu im zeskanowanej umowy ze wskazaniem uslug ktore zawiera i
    > zwrocenia uwagi na fakt ze nawet nie raczyli po swojej stronie
    > obejrzec posiadanego przez siebie dokumentu LASKAWIE zrezygnowali z
    > naliczania tych oplat. A i to zajelo im pare miesiecy.

    Bywa. Nadal z tego nie wynika, ze Aster na siłę wciska karty SIM
    i nie da się tego uniknąć.

    >> Jeżeli za darmo, to w czym problem?
    >
    > To, ze poziom obslugi w Asterze jest fatalny, i zamiast zatrudnic
    > wieksza ilosc konsultantow zalatwiaja temat od d.. strony. Lubisz
    > wisiec 30 minut w oczekiwaniu na polaczenie? Mysle, ze nie kazdy ma
    > ochote na to aby tak tracic czas.

    Nie, nie lubię i wcale nie muszę wisieć na telefonie i tracić czas.
    Już nie wspomnę o tym, że te 30 minut to pewnie z 10 itd. Ja też
    swoje uwagi co do ich obsługi, ale staram się podchodzić do tego
    obiektywnie.

    >> Być może, ale jednak chciałbym potwierdzenia choć części z Twoich tez.
    >
    > Mysle, ze narazie to chciales sie do czegos przyczepic ;)

    Nie, chciałem się dowiedzieć jak naprawdę wygląda to wciskanie kart SIM.
    Na razie widzę, że to 'wciskanie' polega/ło na skorzystaniu z oferty
    promocyjnej, która ma/miała swoje warunki i do tego chyba ma to
    niewielki związek z tematyką grupy.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: