  • Data: 2010-12-09 12:42:40
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-08 18:19, Artur Maśląg wrote:

    > Naprawdę? Nie spotkałem się czymś takim. Owszem, proponowali, ale nic
    > ponad to.
    > Mógłbyś dać link do takiej umowy? Ostatnio podpisywałem w listopadzie
    > 2009 i niczego takiego tam nie ma.

    Zdaje sie ze aster w internecie draftow umow nie publikuje. Owszem, taka
    umowe mialem w rekach jakos na przelomie 2008/2009.

    > Niedawno, czy tylko chwilowo?

    Co ma do rzeczy jakies wydumane "chwilowo"? Niewazne ile to trwalo.
    Wazne ze mialo to miejsce i z procedura wciskania karty SIM spotkalem
    sie dwukrotnie w odstepie 14 miesiecznego czasu trwania umowy. Na
    koniec jednej i na poczatek kolejnej. W przypadku pierwszej nie dalo
    sie w ogole zrezygnowac z abonamentu. Sprytnie wliczyli go sobie
    w to co i tak zamawialo sie jedynie jako pakiet TV+Internet. I tak
    "promocyjnie" znajdowala sie na nim komorka. Jak ktos jej nie chcial to
    owszem, mogl zamowic dwie podstawowe uslugi - DROZEJ.

    > Na jakich zasadach?

    Na takich zasadach, o jakich napisalem. W przypadku kolejnej umowy juz
    rzekomo "za darmo", wylacznie w celu uzywania jej do laczenia sie z
    obsluga klienta. Jak sie potem okazalo, wbrew umowie, Aster po trzech
    miesiacach zaczal naliczac za ta usluge abonament. Po reklamacji i
    przeslaniu im zeskanowanej umowy ze wskazaniem uslug ktore zawiera i
    zwrocenia uwagi na fakt ze nawet nie raczyli po swojej stronie
    obejrzec posiadanego przez siebie dokumentu LASKAWIE zrezygnowali z
    naliczania tych oplat. A i to zajelo im pare miesiecy.

    > Jeżeli za darmo, to w czym problem?

    To, ze poziom obslugi w Asterze jest fatalny, i zamiast zatrudnic
    wieksza ilosc konsultantow zalatwiaja temat od d.. strony. Lubisz
    wisiec 30 minut w oczekiwaniu na polaczenie? Mysle, ze nie kazdy ma
    ochote na to aby tak tracic czas.

    > Być może, ale jednak chciałbym potwierdzenia choć części z Twoich tez.

    Mysle, ze narazie to chciales sie do czegos przyczepic ;)

    --

    memento lorem ipsum