  • Data: 2010-12-09 14:47:19
    Temat: Re: UPC kupiło Astera
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-09 14:19, Artur Maśląg wrote:

    > No cóż - pozostaje mi tylko uwierzyć na słowo, ponieważ ja się z czymś
    > takim nie spotkałem pod konie roku 2009, Maciek napisał, że pod koniec
    > 2010 (wrzesień) było w pakiecie Quattro.

    No i? Quattro to nie jedyny pakiet, za to jest kolejnym na to
    przykladem. Wiec w czym tu jakies watpliwosci co do takiego usilnego
    pakietyzowania komorki? To co napisal Maciek to tez nieprawda?

    > Owszem, ma znaczenie, tym bardziej, że twierdziłeś, że na siłę wpychają
    > SIM.

    Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Co to ma wspolnego z tym ile
    czasu to trwa badz trwalo? Nawet jesli by zaprzestali, to jest to fakt
    dokonany.

    > Bywa. Nadal z tego nie wynika, ze Aster na siłę wciska karty SIM
    > i nie da się tego uniknąć.

    Napisalem wyraznie, ze wciskaja w pakiecie uslug ktore dopiero wowczas
    maja lepsza cene. I stanowia typowa promocyjna umowe na czas okreslony.
    Wiadomo, ze nikt nie zmusza w ogole nikogo do zamawiania od nich
    jakichkolwiek uslug. Nawet pojedynczych.

    Jesli chcesz zamowic uslugi A+B i obie dostajesz w lepszej cenie niz
    oddzielnie zamowiona A oraz B, a potem ktos doklada Ci jako warunek
    realizacji podobnego pakietu w owej cenie, zamowienie uslugi C w
    tej samej cenie dotychczasowych A+B, czyli nie widac realnie wkladu
    kosztu tej uslugi w cene pakietu, to jest to ewidentne wciskanie.
    Co innego, gdyby np. usluga o wartosci dajmy na to 30PLN spowodowala
    wzrost ceny calego pakietu tylko o 10PLN. Tymczasem abonament GSM
    nagle "wtopil sie" w oferte. Zostal po prostu skrosnie subsydiowany
    kosztem tamtych uslug. Oczywiscie, to zaden problem wziac
    w tej sytuacji ta usluge skoro sie za to teoretycznie nie doplaca,
    a SIM moze sobie lezec w szufladzie nawet nie rozpakowany.

    Ale juz poszedl do ludzi i w tabelki. Zreszta to tym bardziej mnie
    nie dziwi skoro Aster byl szykowany do sprzedazy, wiec picowanie
    liczb uslug i abonentow jest dosc zrozumialym dzialaniem. A bez tego
    manewru zarowno z wlasnej bazy klientow, ani spoza wlasnej sieci nie
    byliby w stanie na ta telefonie zlowic pewnie i tysiaca abonentow, na
    tak nasyconym i konkurencyjnym rynku. Pierwszy dzien masz do czynienia z
    tym co sie na nim dzieje?

    > Nie, nie lubię i wcale nie muszę wisieć na telefonie i tracić czas.
    > Już nie wspomnę o tym, że te 30 minut to pewnie z 10 itd. Ja też
    > swoje uwagi co do ich obsługi, ale staram się podchodzić do tego
    > obiektywnie.

    Wybacz ale ja wiem lepiej ile czasu mialem okazje juz spedzac - sam
    wisialem juz 30 minut z zegarkiem w reku dzwoniac w tygodniu kolo
    godziny 20, podobnie doswiadczenia ma moja zona. Wiec mowie to
    obiektywnie i opierajac sie o wlasne doswiadczenia. Podobnych opinii
    ich abonentow znajdziesz wiele. Poziom obslugi w ostatnich latach spadl
    BAARDZO.

    > Nie, chciałem się dowiedzieć jak naprawdę wygląda to wciskanie kart SIM.
    > Na razie widzę, że to 'wciskanie' polega/ło na skorzystaniu z oferty
    > promocyjnej, która ma/miała swoje warunki i do tego chyba ma to
    > niewielki związek z tematyką grupy.

    Skoro uwazasz ze to nie na temat to po co w ogole bierzesz udzial w
    takiej dyskusji? Co do tematyki to nie ja poruszylem pierwszy temat
    pakietow i komorek, poza tym dopoki temat dotyczy calosciowej oferty
    danego operatora i jego polityki dotyczacej swiadczenia uslug, co jest
    jak najbardziej na miejscu.

    A jak dalej nie wierzysz jak to wyglada, to proponuje chociazby
    http://tiny.pl/hws1t

    --

    memento lorem ipsum